1. اخبار شهرستان
  2. فریب افکار عمومی با نادیده گرفتن قوانین و حوزه اختیارات شورا

کد خبر: 848

فریب افکار عمومی با نادیده گرفتن قوانین و حوزه اختیارات شورا

فریب افکار عمومی با نادیده گرفتن قوانین و حوزه اختیارات شورا

 

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به فضای انتخاباتی حاکم بر جامعه، گفت: برخی افراد برای تبلیغ اقدامات شورای شهر زنجان را زیر سوال می‌برند.

به گزارش همدلی‌زنجان، رزاق محمدی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برخی در فضای انتخابات بدون لحاظ کردن قوانین و واقعیت های موجود جامعه دست به تبلیغات می زنند، اظهار کرد: این افراد اقدام به فریب افکار عمومی می‌کنند و توجهی به قوانین، واقعیت ها و شرایط جامعه ندارند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر زنجان در دوره چهارم تلاش خود را برای آبادانی شهر به کار بسته است، افزود: با تمامی محدودیت های اعتباری شورای چهارم پیگیری جدی برای تعیین تکلیف پروژه های عمرانی واتمام آن داشته است.

رئیس کمیسیون عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان از رسانه ها درخواست کرد نسبت به آگاهی بخشی به جامعه و ارائه اقدامات نمایندگان مردم در پارلمان شهری اقدام کنند تا فضای شفاف و روشنی برای تصمیم گیری مردم ایجاد شود.

وی برخی اظهارات افراد برای اقدامات در شهر را دارای توجیه منظقی و عقلانی ندانست و خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۹۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی و بخش عمرانی شهر هزینه شده است.

محمدی خطاب به شهردار زنجان گفت هیچ ارگان و سازمانی حق توقف در پروژه های عمرانی را ندارد و در صورت بروز این اتفاقات موضوع به شورا اعلام شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان اقدامات انجام شده در سال های اخیر را جمعی و کار گروهی برشمرد و تاکید کرد: هیچ فردی نمی تواند مدعی باشد پروژه ای را به تنهایی پیگیری کرده و تمامی اقدامات انجام شده در شهر حاصل تلاش جمعی مدیریت شهری بوده است.

وی به برخی اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: بازگشایی بلوار شهرآرا و پونک، ادامه عملیات پل سیدالشهداء، تملکات فاز نخست محور زینبیه غربی، بازگشایی محور پادگان و افزایش سرانه فضای سبز شهری زنجان از اقدامات مهم مدیریت شهری در سال های اخیر بوده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش دریافتی مستمری بگیران تامین اجتماعی
خبر قبلی
“ارکستر ملی ایران” در زنجان به روی صحنه می‌رود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست