1. اجتماعی
  2. فریدون احمدی+محمد عزیزی و آبروی بر باد رفته…!

کد خبر: 10871

فریدون احمدی+محمد عزیزی و آبروی بر باد رفته…!

طی روزهای گذشته یکی از خبرنگاران مرکز نشین توئیتی کرد مبنی بر دستگیری دو نماینده مجلس شورای اسلامی و انتقال آن ها به نزدان اوین به اتهام اخلال در بازار خودرو که از قضا این دو نماینده، نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی بودند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ فریدون احمدی ومحمدعزیزی دو نمایند ای بودند که طی روزهای اخیر تیتر رسانه های داخلی و خارجی شده اند و مردم استان زنجان مدام رسانه های داخلی و خارجی را رصد می کنند تا مطلع شوند اوضاع از چه قرار است!

وقتی یاشار سلطانی؛ روزنامه نگار در توئیتی این موضوع رو برای نخستین بار رسانه ای کرد، موج رسانه ای زیادی ایجاد شد و سپس عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت که تا این لحظه مدارک لازم و اسناد مرتبط با بازداشت ۲ نماینده مجلس توسط قوه قضاییه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نرسیده است اما اصل خبر را تایید کرد. همچنین خبر صدا و سیما نیز خبر بازداشت را تایید کرد.

خبرگزاری فارس در این خصوص نوشت که فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان زنجان و ابهر به دلیل اخلال در بازار خودرو بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند اما با قرار وثیقه یک میلیاردی آزاد شدند.

همچنین پارسایی سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در گفت‌وگو با ایسنا گفت که موضوع بازداشت این دو نفر حدود یکی دو ماه پیش نیز مطرح بوده است.

 

این اخبار در سطح بسیار گسترده ای رسانه ای و دامنه بین المللی گرفت. قبل از خبر بازداشت این دو نماینده گفته شده بود که محمد عزیزی نیز بازداشت شده اما بعدا آزاد شده است. هرچند فعلا جزئیات این دستگیری و همچنین نحوه اخلال در بازار خودرو توسط این دو نماینده مشخص نیست، اما فریدون احمدی طی نامه ای پیامی را نیز صادرکرد.

 

بعد از این کش و قوس ها فعلا بسیاری از جزئیات پنهان و پیدای این دستگیری و پیام فریدون احمدی مشخص نیست و روزهای آتی پرده از اسرار بسیاری خواهد گشود اما آنچه فعلا مشخص، ملموس و عیان است، خدشه بر اعتمادی است که این نمایندگان به مردم زنجان و ابهر وارد کردند و یقینا سرمایه اجتماعی در استان زنجان دچار خسران احتمالا! غیرقابل جبرانی شده است.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اجرای پروژه های آبخیزداری استان زنجان در هفته دولت
خبر قبلی
اهمیت تهیه حساب های منطقه ای به قیمت ثابت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست