1. اجتماعی
  2. فعالیت ۱۰ مرکز معاینه فنی خودرو در استان زنجان

کد خبر: 1814

فعالیت ۱۰ مرکز معاینه فنی خودرو در استان زنجان

فعالیت ۱۰ مرکز معاینه فنی خودرو در استان زنجان

 

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان با بیان اینکه برای اولین بار در استان زنجان دوره آموزشی یکروزه ” معاینه فنی انواع خودروهای سبک بنزینی و گازسوز ” برگزار شده است، افزود: در استان زنجان ۱۰ مرکز معاینه فنی خودرو با ۱۱ خط فعال وجود دارد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسرافیل نیازی در دوره آموزشی یکروزه معاینه فنی انواع خودروهای سبک بنزینی و گاز سوز خاطرنشان کرد: در سطح استان زنجان یک خط غیر فعال و یک خط نیز تعطیل می باشد و باید همه شهرهای استان به مراکز معاینه فنی مجهز شوند که با انجام فراخوان عمومی، جذب سرمایه گذار برای تحقق این امر پیش بینی خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس آیین نامه و ابلاغ و به استناد مواد قانونی، تمامی شهرها و شهرداری ها باید اداره مراکز معاینه فنی خود را به بخش خصوصی واگذار کنند.

نیازی تصریح کرد: این دوره با هدف آشنایی با دستورالعمل ماده ۳ ، آئین نامه اجرایی نحوه انجام معاینه فنی و صدور گواهی برای انواع خودروهای سبک بنزینی و گازسوز و نیز آشنایی با سامانه ” سیم‌فا ” برگزار شده است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری زنجان یادآور شد: در سطح استان تعداد شهرهای دارای مرکز معاینه فنی خودرو ۶ شهر می باشد و تلاش برای تجهیز تمامی شهرهای استان به مراکز معاینه و صدور گواهی فنی خودرو ادامه دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
توسعه گمرک زنجان در دستور کار قرار دارد
خبر قبلی
کشف کلاهبرداری بیش از ۲ میلیارد ریالی با فروش اموال وراث در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست