1. اخبار استان
  2. فیلم: بازدید لندکروزی استاندار زنجان از پروژه بازگشایی پادگان!

کد خبر: 26378

فیلم: بازدید لندکروزی استاندار زنجان از پروژه بازگشایی پادگان!

امروز استاندار زنجان از پروژه بازگشایی محور شرقی پادگان ارتش بازدید کرد. نکته قابل تامل بازدید وی با خودرو لندکروز بود.

به گزارش همدلی زنجان، استانداری زنجان خودروهای مختلف سازمانی دارد. یکی از آن ها خودروی لوکس و گران قیمت لندکروز است. این خودرو به دلیل اسهلاک بالا معمولا در زمان استانداری جمشید انصاری و اسداله درویش امیری به ندرت مورد استفاده قرار می گرفت.

حتی در زمان اسداله درویش امیری با اینکه وی سن بالایی هم داشت و در سفرهای شهرستانی زمان استراحت زیادی برای خود نیز نسبت به استانداران قبلی اختصاص می داد اما با خودروهای سوزوکی گراند ویتارای استانداری به سفرها می رفت. حتی سفر طارم که ساعت ها به طول می انجامید.

اما آخرین استاندار دولت حسن رحانی یعنی فتح اله حقیقی که مدیرکل حوزه آن یعنی امیر مرزان نیز حواشی زیادی در خصوص استفاده از خودروهای دولتی داشت، این رویکرد تغییر و استفاده از خودروی لندکروز به موضوعی عادی تبدیل شد. این در حالی بود که دولت در ناکارآمدترین وضعیت خود بود و گرانی و فشار اقتصادی بر مردم روز به روز فزونی می یافت!

در همان مقطع به فتح اله حقیقی و امیرمرزبان انتقادات زیادی در این خصوص شد. اینکه چرا این خودرو با استهلاک بسیار بالا را در شرایطی که مردم در دشواری زندگی می کنند برای بقالی سر کوچه هم می برید! در حالی که دو استاندار قبل شما به ندرت از آن استفاده می کردند!

حال استاندار دولت ابراهیم رئیسی که باید در این خصوص سرآمد باشد، برای بازدیدی که محل پروژه از استانداری بیش از ۱۰ دقیقه زمان نیست و هیچ مسیر صعب العبور و دشواری نیز ندارد! با خودروی لندکروز به بازدید می رود! ظاهرا حال باید به استاندار انقلابی دولت ابراهیم رئیسی هم این موارد را تذکر داد!

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
زنجان میزبان تیم ملی تکواندوی عراق است
خبر قبلی
دستگیری ۸ سارق داخل خودرو در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست