1. اجتماعی
  2. قاتل نگهبان موسسه روزبه زنجان دستگیر شد

کد خبر: 4265

قاتل نگهبان موسسه روزبه زنجان دستگیر شد

قاتل نگهبان موسسه روزبه زنجان دستگیر شد

قاتل روان پریش است

 

 

 

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه همه قتل‌های سال قبل کشف شده است، گفت: یکی از قتل‌‎هایی که در روزهای پایانی سال قبل انجام شد، مربوط به قتل نگهبان موسسه روزبه بود که البته این قاتل روان پریش بوده است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ جعفر رحمتی اظهار کرد: پس از قتل نگهبان موسسه خیریه روزبه که در اوایل اسفند سال قبل انجام شد، تحقیقات در این باره آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه اطلاعات نشان می‌داد که متهم به قتل پس از جنایت از محل متواری شده است، اضافه کرد: شواهد نشان دهنده این بود که متهم و در واقع قاتل مردی ۵۴ ساله بوده است که به علت استفاده از مواد افیونی در حالت روانی عادی قرار نداشته و پس از درگیری با نگهبان موسسه خیریه روزبه وی را به قتل رسانده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه قاتل نگهبان موسسه را از طریق ضربات چاقو به قتل رسانده بود، افزود: البته متهم به قتل از بیماری روانی نیز رنج برده و در حالت توهم و با تصور اینکه نگهبان موسسه قصد کشتن خانواده وی را دارد، او را به قتل رسانده است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش پلیس آگاهی قاتل نگهبان موسسه خیریه روزبه دستگیر و پس از آن بازسازی صحنه جرم از سوی کارشناسان آگاهی انجام شد، اضافه کرد: برای تکمیل و بررسی بیشتر متهم تحویل مراجع قضایی شد.

وی خاطرنشان کرد: قاتل پس از دستگیری و اعتراف به قتل، صحنه وقوع جرم را با حضور کارشناسان پلیس آگاهی زنجان، بازسازی کرد که پس از تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع رحمتی با اشاره به اینکه با تلاش صورت گرفته همه قتل‌های سال قبل کشف شده است، گفت: آنچه مسلم است، در قتل کسی برنده نیست و افراد باید در زمان خشم و عصبانیت کنترل بیشتری به خود داشته باشند، چرا که با قتل یک شخص دو خانواده و بلکه بیشتر سال‌ها درگیر موضوع هستند و آسیب‌های ناشی از قتل سال‌ها در جامعه فراموش نمی‌شود

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
جلوی ورود فاضلاب به زنجانرود توسط شهرداری زنجان گرفته شود
خبر قبلی
۳۵۰ تن آسفالت‌ریزی روزانه در معابر شهر زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست