قدرت مدیران به تعداد بالای نیروی انسانی و اتاق‌های بزرگ نیست

 

قدرت مدیران به تعداد بالای نیروی انسانی و اتاق‌های بزرگ نیست

مدیران استان قوانین تسهیل‌گر را برای توسعه استان بکارگیری کنند

 

 

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با تاکید بر اهمیت ساماندهی فضاهای اداری توسط مدیران استان، گفت: قدرت مدیران به تعداد بالای نیروی انسانی و اتاق‌های بزرگ نیست.

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ شهرام طهماسبی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه قوانین زیادی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: قوانین در کشور به قوانین تسهیل گر و بازدارنده تقسیم می شوند که مدیران استانی با استناد و بکارگیری قوانین تسهیل‌گر باید موجب رشد توسعه بیشتر استان و برنامه‌های توسعه ای استان شوند.

وی بر اهمیت باورها و نگرش مدیران بر مسائل توسعه ای استان تاکید کرد و افزود:  تغییر در باورها و نگرش ها نخستین گام در توسعه استان است که باید مورد توجه مدیران باشد.

این مقام مسئول با بیان اینکه چنانچه دچار تنگ نظری در انجام وظایف باشیم، یک عامل بازندارنده برای توسعه استان خواهد بود، اظهار کرد: رویکرد فردی و عدم فعالیت جمعی جهت توسعه استان موجب افزایش هزینه ها برای مردم می شود که در این راستا مدیران استانی باید اهتمام و دقت لازم را داشته باشند.

وی خواستار توجه مدیران به بخش هزینه ای دستگاه ها شد و افزود: صرفه جویی در هزینه ها به ویژه در بخش انرژی مورد توجه جدی مدیران دستگاه های اجرایی باشد و باید مدیران استان مدیران بهره ور در فضا و محیط نیز باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با بیان اینکه شعار ” کوچک زیباست” از یک اقتصاددان مشهور دنیا را مورد توجه قرار دهند، یادآور شد: قدرت یک مدیر به تعداد بالای نیروی انسانی و اتاق های بزرگ و زیاد نیست، بلکه یک ندیر بهره ور باید با فضاها و هزینه ها کم تر بالاترین میزان خروجی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه در ارزیابی مدیران استانی ساماندهی فضاهای اداری دستگاه نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، افزود: برخی از ساختمان های بالای ۳۰ سال عمر ارزیابی استحکام ندارند و برنامه اجرایی در خصوص ارزیابی آن باید اجرایی شود.

طهماسبی بر ضرورت توجه جدی بر اقدامات و مطالعات پژوهشی در استان تاکید کرد و گفت: مبنای فعالیت ها باید اقدامات پژوهشی باشد و این بخش یکی از زیرساخت های مهم در سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان به پیگیری های صورت گرفته از مرکز برای جذب اعتبار برای پارک علم و فناوری استان خبر داد و تاکید کرد: برای تعریف ردیف اعتباری مستقل در لایحه بودجه سال آتی رایزنی لازم صورت گرفته که مطابق با شرایط حاکم بر کشور پارک های علم و فناوری برای داشتن اعتبار بودجه باید دو سال در انتظار باشند که تلاش می کنیم در سال آتی اعتبار برای پارک علم و فناوری استان تعریف و جذب شود.

وی با بیان اینکه توجه لازم به پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان نیز صورت گرفته است، افزود: استقرار پارک علم و فناوری استان در کنار این پارک موجب می شود، دو پارک علم و فناوری در زنجان در کنار یکدیگر برای رشد و توسعه بخش دانش بنیان استان فعالیت کنند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سرطان گوارش بیخ گوش زنجانی‌ها
خبر قبلی
شاخص ترین محور توسعه استان، حوزه صنعت، معدن و کشاورزی است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست