1. اخبار استان
  2. لایحه منطقه ویژه اقتصادی زنجان به زودی در صحن علنی مجلس

کد خبر: 4896

لایحه منطقه ویژه اقتصادی زنجان به زودی در صحن علنی مجلس

 کمیسیون اقتصادی مجلس منطقه ویژه اقتصادی زنجان را مصوب کرد

لایحه منطقه ویژه اقتصادی زنجان به زودی در صحن علنی مجلس

 

 

 

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از تصویب لایحه منطقه ویژه اقتصادی زنجان در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: این لایحه قرار است در آینده نزدیک جهت تصویب نهایی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

فریدون احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار “همدلی‌زنجان”با بیان این که کمیسیون اصلی این لایحه، کمیسیون اقتصادی مجلس بود و بقیه کمیسیون‌ها فرعی بودند، اظهار کرد: تبدیل زنجان به منطقه ویژه اقتصادی در رشد، توسعه و پیشرفت استان، بسیار موثر است اما صِرف تبدیل شدن، مهم نیست و مشکلی را حل نمی‌کند بلکه همچنان باید در پی جذب سرمایه‌گذار بوده و با رفع موانع، فضای استان برای حضور سرمایه‌گذاران، فراهم شود.

وی با اشاره به این که اقدامات موثری طی ماه‌های اخیر توسط مدیران شرکت صنایع پتروشیمی زنجان، صورت گرفته و موانع موجود با پیگیری‌های استاندار و دریافت تسهیلات از بانک ملی، مرتفع شده است، گفت: امیدواریم با ادامه این روند، نتایج مطلوب و درخشانی، حاصل شود چرا که پتروشیمی زنجان، پیشانی سرمایه‌گذاری مردمی بوده و در غیر این صورت، مردم با عدم اعتماد دوباره، تمایلی به سرمایه‌گذاری در موارد مشابه در آینده نشان نمی‌دهند. لذا انتظار می‌رود با تلاش مدیران مجموعه، موانع بعدی نیز از سر راه شرکت برداشته شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ورود صنایع جدید و رونق تولید را از مهم‌ترین مزایای منطقه ویژه اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: اصل بر تسهیل شرایط کسب و کار است. لذا در صورتی که قرار باشد نظامات اداری، بروکراسی و امنیت شغلی فعلی پابرجا بماند، وجود چندین منطقه اقتصادی هم تاثیر زیادی نخواهد داشت بلکه باید شرایط کسب و کار در استان برای ورود سرمایه‌گذاران، تسهیل شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت صنایع زنجان گفت: صنایع استان نیز مانند میانگین وضعیت کشوری بوده و با توجه به شرایط پیش‌آمده، وضعیت تولید و صنعت استان و کشور، مطلوب نیست که باید برای بهبود وضعیت موجود، تلاش شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اقتصاد در حال انطباق با دلار ۶۵٠٠ تومان است
خبر قبلی
دروغ‌های بزرگ!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست