1. اجتماعی
  2. مبارزه با فساد اراده جدی قوه قضاییه و مطالبه مردم است

کد خبر: 11908

مبارزه با فساد اراده جدی قوه قضاییه و مطالبه مردم است

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد در کشور، گفت: مبارزه با فساد اراده جدی قوه قضاییه و مطالبه مردم است.

به گزارش “همدلی‌‌زنجان”؛ حجت الاسلام والمسلمین اسمعیل صادقی نیارکی در حاشیه دیدار عمومی با مردم شهرستان ابهر که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از برنامه های دادگستری استان حضور مسئولین در میان مردم از برای مردم است۳

وی با بیان اینکه در پی افزایش نارضایتی ها از عدم صدور پروانه ساختمانی برای اراضی قولنامه ای و مراجعات مکرر مردمی به دستگاه قضایی استان، افزود: مطالبات اعضای شوراها اسلامی از جمله ابهر ،هیدج و صائین قلعه به منظور جلو گیری از ساخت و ساز های غیر مجاز در اراضی فاقد سند رسمی بود که با پیگیریهای بنده و طرح در شورای تأمین استان مصوب گردید شهرداری ها با احراز مالکیت نسبت به صدور پروانه ساختمان و املاک قولنامه ای اقدام نمایند.

وی با تاکید بر اینکه امروز قوه قضاییه عزمش برای ارائه خدمت مضاعف به مردم و مبارزه با فساد جزم است، یادآور شد: هر چند ممکن است مبارزه با فساد به مذاق برخی افراد خوش نیاید اما قوه قضاییه با عزمی راسخ به وظیفه خود عمل خواهد کرد. چرا که این امر مطالبه مردم از این قوه است.

صادقی نیارکی به پیشینه بسیار ارزشمند شهرستان ابهر و برخورداری این شهرستان از مردمانی متدین اشاره کرد و ادامه داد: امروز ما با حضور در شهرستان ابهر ضمن بازدید از دادگستری و دادسرای، شورای حل اختلاف، زندان ابهر و دیدار عمومی با اقشار مختلف مردم و نظارت بر فرایند اجرای حقوق شهروندی که مسئولین قضایی و سازمانهای تابعه همراهی می کنند در صدد پیگیری مشکلات حوزه های قضایی و حقوقی و رسیدگی به مشکلات مردم هستیم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ساخت پل مدرس در زنجان بلاتکلیف مانده است
خبر قبلی
۷ هزار کارت سوخت معطله در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست