1. اجتماعی
  2. مبارزه با مواد مخدر به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود

کد خبر: 5412

مبارزه با مواد مخدر به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود

مبارزه با مواد مخدر به فرهنگ عمومی جامعه تبدیل شود

صیانت از اشتغال بهبودیافتگان با جذب تسهیلات مصوب دولت امکان پذیر است

 

 

 

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اینکه باید امر مبارزه با مواد مخدر به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود، گفت: یکی از راهکارهای اساسی برای حل معضل اجتماعی مواد مخدر، توجه جدی به فعالیت هایی با رویکردهای فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ عبدالرضا شهبازی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، بیان شفاف وضعیت استان و کشور در ابتلا به مواد مخدر را در جمع معتمدین، مدیران، تصمیم گیران، نخبگان و روحانیون بسیار موثر دانست و اظهار کرد: باید در بیان وضعیت جامعه در ابتلا به مواد مخدر اهتمام جدی داشت تا با شکل گیری نگرش صحیح به این امر، در زمینه اجتماعی نمودن امر پیشگیری و مقابله با شیوع مواد مخدر اقدامات موثری انجام داد.
وی در ادامه، صیانت از اشتغال بهبود یافتگان را ضروری عنوان کرد و افزود: با ایجاد و تسهیل در اجرای طرح های اشتغال بهبود یافتگان در استان می توان در ترک اعتیاد و سالم سازی جامعه گام برداشت.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به رشد چشمگیر تسهیلات مصوب صیانت از اشتغال بهبود یافتگان به ویژه طی ۴ ماه اخیر، خاطر نشان کرد: با افزایش طرح های مصوب در زمینه اشتغال بهبود یافتگان، می توان تسهیلات دولتی بیشتری از صندوق کارآفرینی امید در استان جذب نمود.
وی از افزایش ۶۰۰ درصدی تسهیلات تخصیص یافته به طرح های اشتغالزای بهبودیافتگان استان زنجان طی ۴ ماهه اخیر خبر داد و افزود: با یک سیاست واحد و توسعه کارگاه ها با کمک سازمان های مردم نهاد حوزه مبارزه با اعتیاد باید در استان باید در صیانت از اشتغال بهبود یافتگان اهتمام جدی داشت.
گفتنی است در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی مبارزه با مواد مخدر استان، با ارائه گزارشی از آخرین میزان کشفیات و اقدامات مقابله ای در حوزه مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: تا ۱۰ مردادماه، ۷۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که در مجموع نسبت به مدت مشابه ۱۱ درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به اینکه ۵۹۶ مرحله پاکسازی انجام شده، ۵۵۰ معتاد متجاهر و ۱۱۱۱ قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش دستگیر شده اند، افزود: با انجام ۱۲ مرحله عملیات مشترک کشف مواد مخدر، ۲۱۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.
در این جلسه از تلاش های صداوسیمای مرکز زنجان و خبرنگاران استان بدلیل پوشش خبری مناسب برنامه های هفته مبارزه با مواد مخدر در استان قدردانی شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
خسارت سرمازدگی برداشت زردآلو در استان زنجان را به ۱۱ هزار تن کاهش داد
خبر قبلی
زنجان، استان شاهد و پایلوت در ارزیابی سن زدگی گندم
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست