1. اجتماعی
  2. مجمع خیران کارآفرین در استان زنجان تشکیل می‌شود

کد خبر: 9036

مجمع خیران کارآفرین در استان زنجان تشکیل می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  گفت: به‌ منظور زمینه‌سازی برای ایجاد اشتغال خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ، مجمع خیران کارآفرین در این استان تشکیل می‌شود.

 

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ هدایت صفری در دیدار با بخشدار سجاس‌رود رویکردهای اشتغال‌زایی این نهاد برای مددجویان تحت حمایت را تشریح و اظهار کرد:  تلاش می‌کنیم با شناسایی ظرفیت‌های موجود در استان زنجان زمینه ارائه خدمات اثربخش به جامعه هدف این نهاد با راهبرد توانمندسازی به آن‌ها ارائه شود.
وی بابیان اینکه از مهم‌ترین بسترهای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ، ایجاد زمینه اشتغال جامعه هدف این نهاد است، افزود: شناسایی فرصت‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت و بهره‌گیری از این فرصت‌ها از اقدامات مهم کمیته امداد استان زنجان در این بخش است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با همین رویکرد و به‌ منظور زمینه‌سازی برای ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان، مجمع خیران کارآفرین در استان زنجان تشکیل می‌شود.
وی به بکارگیری مددجویان کمیته امداد در واحدهای تولیدی اشاره کرد و یادآور ش: در صورت به‌کارگیری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در واحدهای تولیدی و صنعتی حق بیمه این گروه از جامعه هدف به‌عنوان بسته‌ی تشویقی به کارفرمایان و کارآفرینان همکار با این نهاد ، به مدت دو سال پرداخت می‌شود.
صفری از رویکردهای دیگر حوزه اشتغال کمیته امداد استان زنجان را ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی باهدف اشتغال‌زایی برای جامعه هدف این نهاد اعلام کرد و افزود: در صورت اعطای زمین دارای شرایط و توجیه اقتصادی مناسب، کمیته امداد استان زنجان آمادگی لازم برای ایجاد مجتمع‌های خدماتی و رفاهی با مالکیت انفرادی برای اشتغال به کار مددجویان تحت حمایت این نهاد را دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۱۴۲۹ ماموریت اورژانس استان زنجان در طرح سلامت نوروزی ۹۸
خبر قبلی
تشکیل کمیته مدیریت بحران در شهرک های صنعتی استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست