1. اجتماعی
  2. مدارس زنجان حضوری شد

کد خبر: 23982

مدارس زنجان حضوری شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان گفت: مدارس از فردا (اول آذرماه) پذیرای ۱۱۳ هزار دانش‌آموز ابتدایی و ۴۶ هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه اول، منطبق بر برنامه‌های اعلامی خواهد بود.

حسن مظفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی به‌ عمل آمده، دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم در مدارس حضور داشتند و از اول آذرماه همه مقاطع تحصیلی منطبق با برنامه اعلام شده از سوی مدارس باید در کلاس‌های درس حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: بسترهای لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس فراهم است ولی انتظار داریم انجمن اولیا و مربیان نیز در مدارس به کمک مدیران آمده تا شرایطی فراهم شود که دانش‌آموزان در بهترین شرایط درس خود را در کلاس‌های درس بیاموزند و مشکلی برای کسی پیش نیاید.

این مسئول با تاکید بر اینکه اقلام بهداشتی در همه مدارس فراهم شده است، افزود: اولیا حتماً ماسک در اختیار فرزندان خود قرار دهند و آموزش‌های لازم را نیز در رابطه با رعایت پروتکل‌ها به فرزندان خود آموزش دهند.

مظفری با تاکید بر اینکه برنامه‌ها به آرامی و گام به گام اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: همه موارد پیش‌بینی شده است و اولیا نگران نباشند. بحث آموزشی ترکیبی است و امتحانات نوبت اول همه مدارس حضوری خواهد بود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
چالش آسفالت در معابر شهر زنجان…!
خبر قبلی
آغاز بارش های پراکنده در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست