مدیران، زمینه حضور حداکثری سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کنند

مدیران، زمینه حضور حداکثری سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کنند

 

 

 

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان با اشاره به اهمیت جذب حداکثری سرمایه گذاران در استان، گفت: مدیران باید زمینه حضور حداکثری سرمایه‌گذاران در استان را فراهم کنند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فرامرز نیک سرشت در جلسه ساماندهی نحوه هدایت و توجیه سرمایه گذاران داخلی و خارجی، با بیان اینکه باید فرآیند جذب سرمایه گذار در استان کوتاه شود، اظهار کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، یک ساختار نظام مند دارد؛ به گونه ای که جمع آوری اطلاعات، تهیه بروشور و اطلاع رسانی از ظرفیت های اقتصادی استان بر عهده این مرکز است.
وی با بیان اینکه مرکز خدمات سرمایه گذاری تاکنون اقدامات مناسبی به منظور تسریع در روند جذب سرمایه گذاران به استان انجام داده است، افزود: باید بستر مناسبی برای ورود سرمایه گذاران در استان ایجاد شود و این مرکز، نخستین مکانی باید باشد که سرمایه گذار به آن مراجعه می کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان، حضور یک گروه متشکل از نمایندگان دستگاه های مرتبط در مرکز خدمات سرمایه گذاری را مورد تاکید قرار داد و گفت: پیشنهاد می شود با تشکیل این گروه کاری، مسائل مختلف دستگاهی در راستای جذب سرمایه گذار، مورد طرح و بررسی قرار گیرد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حکم انتصاب شهردار زنجان از سوی وزیر کشور امضاء شد
خبر قبلی
جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی مهم‌ترین اولویت استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست