1. اخبار استان
  2. مدیران دل نازک زنجان/ همدلی‌زنجان به ارشاد احضار شد

کد خبر: 18178

مدیران دل نازک زنجان/ همدلی‌زنجان به ارشاد احضار شد

این روزها که فشار اقتصادی معیشت مردم زنجان را در تنگنای شدیدی قرار داده، بیش از هر زمانی مردم و رسانه های مردمی حق دارند از عملکرد مدیران انتقاد کنند. طی روزهای گذشته مطابق با رویکرد مستمری که همدلی‌زنجان از بدو تاسیس تا کنون داشته، در خصوص موضوعات مختلف نقدهایی را مطرح کرده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ در این شرایط عموما مردم و رسانه‌های مردمی باید بیشتر حق نقد و گلایه داشته باشند. وقتی که شهروند زنجانی نمی تواند روغن جامد و مرغ گرم در بازار برای اترزاق اولیه خود پیدا کتد و وضعیت فعلی کرونایی-اقتصادی معیشت و سفره زندگی آن ها را کوچک و کوچک تر شده است.

همدلی‌زنجان به عنوان رسانه مستقل و مردمی تلاش کرده تریبون مردم و گروه های مختلف اجتماعی باشد. در این راستا تلاش شده پای دردل مردم از هر قشری بنشینیم و مطالبه گری منصفانه و نقد سازنده داشته باشیم. در کمال ناباوری طی روزهای گذشته شاهد بودیم مدیران دولتی در استان زنجان رویکرد فشار را نسبت به رسانه مستقل در پیش گرفته اند.

تماسی از اداره کل ارشاد گرفته می شود و مدیرمسئول همدلی‌زنجان به این اداره دعوت می شود و سپس کارشناس-مسئول مربوطه مدعی می شود مطالبی بر علیه استاندار زنجان نگارش شده است. درخواست کردیم مطلب مربوطه ارائه شود اما دریغ از ارائه مستند یک متن و مطلب که در سایت همدلی زنجان منتشر شده باشد! خواهان توضیح و صورتجلسه بودند!

بعد از تماس کارشناس-مسئول ارشاد با مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان دو موضوع مشخص شد. نخست نقد از مدیرکل حوزه استانداری که در کانال تلگرامی عنوان شده بود و دومی هشتکی که ظاهرا وجود خارجی نداشت! چون مستند ارائه نشد!

موضوع مهمی که مطرح است اینکه، مشخصا هر خبر یا مطلبی در هر رسانه ای اگر مورد اعتراض هز فرد و مسئولی باشد باید برای آن جوابیه و توضیح ارائه شود و موارد به صورت مکتوب به رسانه ابلاغ شود. مطابق با قانون مطبوعات رسانه نیز موظف است در خصوص اعتراض واکنش نشان داده و جوابیه منتشر کند.

ایجاد هر پروسه نمایش قدرت برای محدود کردن آزادی قلم و بیان راهگشا نیست. برخی نقدهای صورت گرفته طی ماه های گذشته در خصوص مدیریت مدیران ارشد استانی به مزاق برخی خوش نیامده و رویکرد فشار در پیش گرفته شده است. شنیده ها شده تلاش هایی برای بایکوت همدلی‌زنجان و عدم دعوت از طریق دستگاه‌های اجرایی به برنامه‌ها و سایر همکاری ها در ستور کار قرار گرفته است.

هیچ رویکرد توام با فشار برای توقف مطالبه‌گری همدلی زنجان در ابعاد مختلف قطعا پاسخ نخواهد داد و این رویکرد به مسیر خود ادامه خواهد داد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نگاهی به عملکرد ۲ ساله سازمان نظام مهندسی استان زنجان
خبر قبلی
۶ بیمار کرونایی دیگر در زنجان فوت کردند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بهتر بود روابط عمومی استانداری به جای شکایت یک جوابیه نوشته و برای انتشار به شما ارسال میکردند. و قضاوت رو به مردم می سپردند.مطمئن باشید مردم قدرت درک و شعور تشخیص حق از باطل رو دارند.
اگه یه خبرنگار نتونه به این موضوعات پیش پا افتاده هم ورود کنه باید در اون نشریه رو گل گرفت.
یا حق

استاندار کم ظرفیت…

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست