مدیرعامل شرکت سیمان خسمه: ۵ سال باید ربای شبکه بانکی را پرداخت کنیم!

مدیرعامل شرکت سیمان خسمه زنجان با اشاره به وضعیت سهام این شرکت، گفت: شرکت سیمان خمسه ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات از شبکه بانکی دریافت کرده و باید ۲۴۰ میلیارد تومان بازگرداند و پنج سال باید حمالی کنیم تا ربای سیستم بانکی را پرداخت کنیم.

 

سهند فلاحی در گفت و گو با “همدلی‌‌زنجان”؛ در پاسخ به این سوال که چرا سهام این شرکت ثابت مانده و سودی به سهامداران پرداخت نمی شود، اظهار کرد: تا پنج سال آتی شرایط برای سودده بودن شرکت وجود ندارد و باید مطالبات بانکی را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم تا پنج سال آتی شرایط شرکت را ثابت نگه داریم، هنره کرده ایم؛ افزود: در بین ۷۱ شرکتی سیمانی کشور، شرکت سیمان خمسه کم هزینه ترین شرکت در هزینه های جاری است. این شرکت با ۲۰۰ پرسنل تولید ۳ هزار و ۴۰۰ تنی دارد در حالی که شرکت سیمان زنجان با ۴۰۰ پرسنل ۴۰۰ تن تولید دارد.

مدیرعامل شرکت سیمان خسمه زنجان با بیان اینکه در سایر هزینه ها نیز شرکت کم هزینه ای هستیم، یادآور شد: شرکت ۹ هزار سهام‌دار دارد و اگر فردی وعده دهند که این شرکت به زودی به سوددهی می رسد، وعده واهی داده است.

وی با اشاره به اینکه چون شرکت زیان ده است نمی توانیم سهام شرکت را در بورس ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: وقتی شرکت زیان ده است نمی توانیم وارد بورس شویم.

فلاحی در خصوص وضعیت صورت های مالی این شرکت نیز گفت: برای ۹ هزار سهام‌دار نمی توانیم توضیح صورت مالی بدهیم. یک شرکت حسابرسی مشهور در ایران صورت های مالی شرکت را بررسی می کند و در جلسات مجمع عمومی به سهام داران ارائه می‌شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
ووشو کار زنجانی طلای مسابقات البرز را کسب کرد
خبر قبلی
کدام محصولات در زنجان غیرمجاز و فاقد پروانه هستند؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست