مدیریت شهری زنجان به دنبال تحقق اهداف انسان‌محور در حوزه ترافیکی است

شهردار زنجان با اشاره به اهمیت حرکت توسعه ای در شهر از خودرو محوری به انسان محوری، گفت: مدیریت شهری زنجان به دنبال تحقق اهداف انسان‌محور در حوزه ترافیکی است.

به گزارش همدلی‌‌زنجان”؛ مسیح‌اله معصومی در “آیین تجلیل از برگزیدگان دومین یادمان قربانیان حوادث رانندگی” در محل “کارخانه کبریت” با بیان اینکه مدعی موفقیت در خصوص تبدیل فضاهای شهری انسان محور نیستیم، اظهار کرد: رویکرد مدیریت شهری در دوره فعلی تقویت این تفکر و حرکت به این سمت است.

وی با اشاره به اینکه مصداق این رویکرد در اجرای برخی پروژه ها قابل مشاهده است، افزود: احداث پیاده‌راه، انجام اصلاحات هندسی، کنترل هوشمند شهر، راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک، نصب دوربین‌های کنترل عبور و مرور، خط کشی ‌های عابر پیاده و ایجاد سرعت‌کاه از اقدامات شهرداری در راستای تحقق اهداف انسان‌محور بودن برنامه‌ها در حوزه ترافیکی است.

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه باید در حوزه ترافیک اقدامات فرهنگی با فراگیری بیشتری محقق شود، یادآور شد: شهرداری زنجان، پلیس راهور، نیروی انتظامی و نهادهای مرتبط وظیفه سنگینی در تحقق این بسترسازی دارند.

وی با بیان اینکه هر یک از شهروندان باید به سهم خود در کاهش سوانح رانندگی و کاهش فوتی های ناشی از آن سهیم باشند، گفت: این پیامدهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی زیادی به همراه دارد. فرهنگ رانندگی نیازمند اصلاح بوده و مدیریت شهری و پلیس دو رکن مهم برای کاهش حوادث رانندگی هستند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حجم آب سدهای استان زنجان افزایش یافت
خبر قبلی
شاخصِ واقعی پیشرفت چیست؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست