1. اخبار استان
  2. مدیری که بحران را به چالش کشید         

کد خبر: 9083

مدیری که بحران را به چالش کشید         

وقوع بحران و بلایای طبیعی وضعیت سخت و ناگواری است که برای مدیریت و عبور از آن باید همه مدیران دست به دست یکدیگر بدهند. در این میان وقتی مدیر ارشد استان پای کار باشد همه پای کار می آیند و امروز یکی از ویژگی های بارز و خوب رئیس ستاد مدیریت بحران استان جناب آقای دکتر حقیقی این است که هر کاری را میخواهد انجام دهد اول خودش در آن کار، پیشگام وجلودار می‌شود.
این هنر او در همراه کردن مجموعه مدیران با خود است.
این روزها پای کار بودن جناب آقای دکتر حقیقی به عنوان مدیر ارشد استان از یک‌سو مایه دلگرمی مردم و همه دلسوزان استان است و از سوی دیگر توانسته همه مسئولان و مدیران را حتی در ایام تعطیلات نوروزی، با جدیت به صحنه بکشاند.
اقدامات پیشگیرانه قبل از اتمام موج اول و آغاز موج دوم بارش ها درواقع یک کلاس آموزش مدیریت برای همه مدیران استان بود چرا که پیش بینی عوامل خطر آفرین و بررسی و انجام اقدامات بازدارنده مهم ترین اصل مدیریت بحران است که نماینده عالی دولت دراستان براین مهم تاکید جدی داشت و در این زمینه با هیچ کسی تعارف نکرد.
استاندار زنجان در روزهای سخت با تصمیمات درست و اقدامات بموقع و باکمک و یاری همه دست اندرکاران، بحران را به معنای واقعی به چالش کشید تا همه خانواده ها، شهروندان و حتی مسافران نوروزی در استان زنجان تعطیلات سال نو را با آرامش خاطر سپری کنند.
حضور بموقع و بررسی های میدانی ایشان و معاونینشان در مناطقی که احتمال بروز خطر وجود داشت و تشکیل ستادهای بحران در تمامی شهرستان‌ها ازویژگی های بارز در این چند روز سخت بوده است که باید از آن‌ها الگو گرفت و به کار بست.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
گنبد سلطانیه، بزرگترین گنبد آجری در جهان
خبر قبلی
 ابتذال و فساد در دانشگاه های ما
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست