مردم از فرایند صدور پروانه ساختمانی در زنجان رضایت ندارند

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با اشاره به فرایند صدور پروانه ساختمانی در شهر زنجان، گفت: مردم از فرایند صدور پروانه ساختمانی در زنجان رضایت ندارند.

احد محمدی در گفت‌و‌گو با “همدلی‌زنجان” با بیان اینکه باید فرایند اجرای امور مردم تسهیل شود، اظهار کرد: تسهیل امور با تکیه بر فرایندهای الکترونیکی می تواند موجب رضایت بیشتر مردم را در امور مختلف مربوط به حوزه ساخت و ساز ایجاد کند.

وی به شرایط فعلی ساخت و ساز و معماری شهر زنجان اشاره کرد و افزود: متاسفانه در شهر زنجان انجام پروژه های مهم شهری بدون توجه به خاطرات مردم شهر و تاریخ هویتی و تمدنی آن اجرایی می شود که این موضوع یک آسیب جدی در حوزه هویت معماری زنجان است.

رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه در شریط فعلی ساختمان های شهر زنجان به فضاهای شهری هجوم آورده اند، خاطرنشان کرد: شاهد ساخت و ساز گسترده با تراکم بالا در سطح شهر هستیم و یک مسابقه وحشتناک در این راستا ایجاد شده است.

وی دلیل این شرایط را اقتصاد مسکن محور در شهر زنجان برشمرد و تاکید کرد: برای برون رفت از شرایط فعلی باید بخش های دیگر اقتصاد شهرستان زنجان همچون صنعت و خدمات تقویت شود و شاهد خروج سرمایه های مازاد از این بخش و رعایت شاخص های کارشناسی در حوزه معماری و شهرسازی باشیم.

این کارشناس معماری بروز تخلفات ساختمانی را ناشی از نبود درآمدهای پایدار برای شهرداری زنجان برشمرد و گفت: درآمدهای شهرداری به تخلفات ساختمانی وابسته بوده و برای برون رفت از مشکلات باید راهکارهایی برای کاهش این وابستگی ارائه شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۳۰ روز با دکتر فتح اله حقیقی در زنجان
خبر قبلی
واحدهای تولید صنایع دستی زنجان مورد حمایت جدی خواهند بود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ما مدیون نسل آینده هستیم ، و توجهی به مسولیتهای خودمان نداریم

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست