مردم از نبود شفافیت در هزینه‌های شهرداری زنجان گلایه دارند

مردم از نبود شفافیت در هزینه‌های شهرداری زنجان گلایه دارند

نباید دخالتی در اختیارات قانونی شهردار زنجان انجام شود

 

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به برخی درخواست‌ها و گلایه‌های مردم شهر زنجان از مجموعه مدیریت شهری پرداخت و گفت:  مردم از نبود شفافیت در هزینه‌های شهرداری زنجان گلایه دارند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ احمد نصیری در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه گلایه مردم از مسئولان عمدتا به دلیل استفاده بهینه از منابع و ثروت‌های کشور است، اظهار کرد: مردم با تمامی کمبودها و مشکلات همواره پشتوانه انقلاب اسلامی بوده و هستند و حاضرند تمامی دارایی خود را به پای انقلاب هزینه کنند و باید قدردان این مردم بود.

وی با بیان اینکه برای بررسی لایحه پیشنهادی شهرداری زنجان زمان زیادی صرف شده است، افزود: نکاتی در خصوص مسائل بودجه ای وجود دارد که شهردار زنجان باید به آن توجه جدی کرده و خواست مردم به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول به ارائه خدمات شهری به نقاط مختلف شهر اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال های گذشته به مناطق کم برخوردار کم توجهی شده که مجموعه مدیریت شهری باید از سال آتی نسبت به رعایت عدالت در ارائه خدمات به عموم مردم در نقاط مختلف تلاش کنند.

وی بر ضرورت اعتبارات هزینه ای حوزه فرهنگی شهرداری تاکید کرد و گفت: شفاف سازی و ساماندهی اعتبارات این حوزه باید مورد توجه باشد و این رویکرد نباید به منزله مخالفت با برخی برنامه های فرهنگی در سطح شهر تعبیر شود و باید تکالیف فرهنگی اولویت بندی شوند.

نصیری خواستار ارائه برنامه زمان بندی دقیق برای پروژه های مهم شهر زنجان شد و تاکید کرد: مردم از نبود شفافیت در هزینه های شهرداری گلایه دارند و انجام پروژه های عمرانی باید برای مردم با ارائه زمان بندی دقیق تعهد شود و نطارت دقیق برای خریدهای استانی شهرداری باید انجام شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به اظهارات کاظم افشارچی نیز اظهار کرد: بعد از معرفی شهردار زنجان مقرر شد جهت معرفی مدیران اگر اعضای شورا، افرادی دارای توانایی و صلاحیت مدیریتی را آشنایی دارند به شهردار معرفی کنند که ۳۰ نفر توسط اعضای شورای اسلامی شهر زنجان مطابق با صلاحیت و توانایی وتجربه کاری پیشنهاد شدند.

وی با بیان اینکه نباید دخالتی در اختیارات قانونی شهردار زنجان انجام شودف تاکید کرد: اگر فردی به عنوان مدیر در یک حوزه معرفی شده باید توسط مراجع نظارتی استعلام شود و بدون اخذ نظر مراجع نظارتی بکارگیری هیچ فردی موضوعیت ندارد و تایید این مراجع نشان از تایید صلاحیت مدیریتی و شخصیتی افراد دارد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اجازه دخالت هیچ فردی را در انتصابات شهرداری نداده‌ام
خبر قبلی
نخستین المپیاد ورزش همگانی شهرستان زنجان به کار خود پایان داد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست