مرکز فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی افق ابهر آماده بهره برداری است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: ساختمان مرکز فناوری و خدمات کسب و کار شهرک صنعتی افق ابهر آماده بهره برداری است.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ ایرج احمدی با اعلام این خبر افزود: این مرکز امکانات خوبی از از جمله سالن آمفی تئاتر برای برگزاری دوره های آموزشی و سایر برنامه ها دارد.

وی در تشریح کارکرد این مرکز گفت: مرکز کسب و کار، محلی است که در شهرک های فناوری و یا شهرک‌های صنعتی بزرگ به منظورایجاد امکانات مناسب جهت استقرار ارایه کنندگان خدمات کسب و کار در زمینه های مختلف نظیر فنی و مهندسی، فناوری، مدیریتی،مالی و حقوقی، بازاریابی، آموزشی و… احداث می گردد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان افزد: در این مرکز علاوه بر بهره مندی مشاوران از فضای فیزیکی مناسب جهت دفتر کار، استفاده از امکانات مشترک نظیر سالن کنفرانس و جلسات، کلاس های آموزشی ، کتابخانه و…  وجود دارد.

احمدی اظهار داشت: علاوه بر مرکز کسب و کار در شهرک صنعتی افق ابهر، مخابرات (فیبر نوری) و پست برق این شهرک نیز آماده بهره برداری است که در آینده ای نزدیک با حضور مسئولان کشوری و استانی به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه ها افزون بر ۱۶۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

شایان ذکر است شهرک صنعتی افق ابهر با ۷۰۰ هکتار مساحت در کیلومتر ۱۰۰ آزادراه زنجان-تهران (ضلع شمالی) واقع گردیده و امکانات زیربنایی آن از قبیل آب، برق، گاز و شبکه مخابرات تامین گردیده است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
واگذاری گاوازنگ زنجان ظرف دو هفته آینده تعیین تکلیف شود
خبر قبلی
تشریح مهم‌ترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در بخش کشاورزی استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست