1. اجتماعی
  2. مسئولین نسبت به تحریک مردم توسط دشمن، هوشیار باشند

کد خبر: 3234

مسئولین نسبت به تحریک مردم توسط دشمن، هوشیار باشند

مسئولین نسبت به تحریک مردم توسط دشمن، هوشیار باشند

مسولین درصدد کاهش آلام مردم باشند

 

 

 

معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: سن، تبار و موقعیت اجتماعی افراد معترض شرکت کننده در اغتشاشات و اجتماعات اخیر، زنگ خطر جدی برای همه بخشهای نظام است، لذا مسئولین باید نسبت به تحریک مردم توسط دشمن، هوشیار باشند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ سید بیوک موسوی در جلسه هیات اندیشه ورز استان، با بیان اینکه برخی مشکلات اجتماعی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: با این حال، دشمنان ایران و در راس آنها آمریکا، به اندازه ای قدرت و نفوذ ندارند که بتوانند از کف خیابان در شهرهای کشور، افراد را جذب خود کنند.
وی ادامه داد: هرچند دشمنان موج سواری کرده و با سوء استفاده از موقعیت کشور و عَلَم کردن مشکلات کوچک جامعه، افراد خام را با برخی شعارها به خیابان ها می کشانند تا بر علیه برخی مقدسات، شعار دهند، اما این اتفاق، نقطه قوت آنها نیست، بلکه نشان از ضعف و غفلت مسئولین در مدیریت کشور است.
این مقام مسئول با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری، مختص داخل کشور نیست، عنوان کرد: علاوه بر داخل کشور، جامعه بین المللی نیز مورد خطاب ایشان است و مشاهده می شود که فرمایشات ایشان بلافاصله و در همه ابعاد، بازتاب بین المللی پیدا میکند.
موسوی با بیان اینکه مباحث و مشکلات باید به صورت علمی، صریح و شفاف، طرح و بیان شود، اظهار کرد: مسئولین ارشد کشور در جریان بسیاری از مشکلات و مسائل داخل کشور قرار دارند، اما ممکن است مسائل و مشکلاتی در ارتباطات بین المللی و نوع روابط و خصومت های دشمنان پیش پای کشور باشد که برخی مسئولین، اطلاع کافی از آن نداشته باشند، به همین دلیل باید ضمن ممانعت از خود سانسوری، سعی شود مطالب طرح شده در چنین جلساتی، به صورت مطلوب، دسته بندی و انعکاس یابد.
معاون سیاسی-امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با بیان اینکه گاهی برخی موضوعات به گون های از طریق رسانه ملی پخش میشود که تحریک کننده اذهان است، ادامه داد: متاسفانه برخی اوقات، برنامه های گزینشی از طریق رسانه ملی پخش می شود که این رفتارها از نظر تمامی دستگاه ها و رسانه ها، توهین به شعور مردم قلمداد شده و نشان می دهد نظرات و مشکلات مردم، کمتر دیده می شود.
وی با بیان اینکه برخی اقدامات، همانند ریختن بنزین بر روی آتش است، اضافه کرد: برای مثال در موضوع شبکه های اجتماعی، می توان دلایل بسیار قانع کننده ای برای فیلتر کردن و نیز رفع فیلتر این شبکه ها بیان کرد و آن را انجام داد.
موسوی با اشاره به اینکه کشور ناگهان با رشد جمعیت زیادی مواجه شد که همین امر، شرایط سخت و دشواری را فراهم کرد، گفت: برخی از مسائل مانند اشتغال روستایی، مغفول مانده و توجه کمتری به روستا به عنوان مرکز کار و تلاش و تولید، شده است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: باید توجه ویژهای به مناطق روستایی صورت گیرد و بسیاری از اقدامات باید از نو آغاز گردد و همچنین در برنامه ریزی ها بسیار جامع تر از گذشته به این مناطق پرداخته شود. همچنین مسئولین باید با انجام صحیح وظایف خود در حد توان، روز به روز در صدد کاهش آلام مردم باشند.
وی با بیان اینکه خون های زیادی برای آزادی و امنیت نظام اسلامی ریخته شده است، یادآور شد: با توجه به اینکه شهدا از خوش اخلاق ترین، خوش فکر ترین و مومن ترین جوانان کشور بودند، لذا شایسته نیست که مسئولین، امور کشور را با غفلت، ندیدن و نشنیدن بگذرانند، چرا که همه باید پاسخگوی خون شهیدان باشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
انتخاب شهردار غیر بومی برای شهر زنجان، فرصت مناسبی است
خبر قبلی
اعتبارات اشتغال روستایی استان زنجان ۱۰۰ درصد اختصاص می‌یابد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست