مسابقه عکس عاشورایی ویژه شهرستان ماه‌نشان برگزار می‌شود

مسابقه عکس عاشورایی ویژه شهرستان ماه‌نشان برگزار می‌شود

 

 

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه‌نشان از برگزاری مسابقه عکس ویژه عاشورایی در شهرستان ماه‌نشان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ٢٢ آبان‌ماه جاری بوده و اختتامیه آن و تقدیر از برگزیدگان روز ٣٠ آبان برگزار خواهد شد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محسن بهاری با اشاره به شرایط شرکت در مسابقه گفت: عکس‌ها باید با موضوع آئین‌های عزاداری و مراسم‌های مختلف ویژه ماه محرم تا اربعین مختص شهرستان ماه‌نشان باشد، هر عکس باید در برگیرنده نام عکاس، تاریخ عکاسی، محل و موضوع عکس باشد. با توجه به اینکه این مسابقه مخصوص هنرمندان شهرستان ماه‌نشان است، لذا ارسال و کپی شناسنامه و کارت ملی به همراه عکس‌ها الزامی است.

به گفته وی، هر عکاس می‌تواند حداکثر ٨ عکس با فرمت jpg ارسال کند و اندازه عکس‌ها باید ۴٠*٣٠ با رزولوشن ٣٠٠ باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماهنشان با تاکید بر اینکه این اداره حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده با ذکر مشخصات صاحب اثر را در آثار مکتوب و نمایشگاه‌ها خواهد داشت، ادامه داد: نوع دوربین در معیارهای داوری ملاک نبوده و عکاسی با هر نوع دوربین و موبایل پذیرفته می‌شود. رای داوری بر اساس اصول هنر عکاسی خواهد بود.

بهاری گفت: ارسال اثر و شرکت در مسابقه به معنای اعلام موافقت با تمامی مقررات مسابقه بوده و تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده بر عهده برگزارکننده مسابقه بوده و به تمامی آثار دریافتی گواهی حضور در مسابقه و به ۵ نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی از علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه خواست آثار خود را در قالب CD و به صورت حضوری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ماه‌نشان ارسال کنند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
یحیی رحمتی، مدیر برگزیده برتر ملی در بخش رویدادهای بین المللی گردشگری
خبر قبلی
چاپ کتاب سرمایه اجتماعی در زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست