1. اجتماعی
  2. مساجد استان زنجان از ۱۱خرداد بازگشایی می شوند

کد خبر: 15821

مساجد استان زنجان از ۱۱خرداد بازگشایی می شوند

مدیران کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان زنجان در خصوص بازگشایی مساجد اطلاعیه مشترک صادر کردند که در این اطلاعیه آمده است که مساجد استان زنجان از فردا( ۱۱ خردادماه) با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی بازگشایی می شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت الاسلام سعید احمدی و حجت الاسلام مختار کرمی در این اطلاعیه مشترک عنوان کردند: خدای متعال را شاکر و سپاسگزاریم که با همت مردم و مسئولان و تلاش کادر درمانی و پزشکی گرانقدر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم متدین و با فرهنگ استان زنجان اکنون در مرحله کنترل ویروس منحوس کرونا قرار گرفتیم تا ان‌شاءالله با ادامه همین روال به موفقیت کامل برسیم.

در این اطلاعیه آمده است: مردم متدین و دیندار ما با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی به خوبی ثابت کردند که مراسم‌های دینی و مذهبی در مساجد و اماکن متبرکه را می‌توان برگزار کرد و این مهم را در برنامه‌های شب قدر و نماز عید سعید فطر به اثبات رساندند.

این اطلاعیه می افزاید: اکنون ضمن قدر شناسی از کادر ایثارگر درمانی و پزشکی که خدمات آنها در تاریخ ماندگار شد و به شکرانه کاهش شیوع ویروس کرونا مساجد و اماکن مذهبی و بقاع متبرکه از تاریخ ۱۱ خرداد ۹۹ با رعایت تمامی دستورالعمل بهداشتی بازگشایی می‌گردد.

مدیران کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه استان زنجان در اطلاعیه مشترک خود تاکید کرده اند: انتظار می‌رود ائمه محترم جماعات، هیات امناء مساجد و بقاع متبرکه و پایگاههای مقاومت بسیج ضمن غبارروبی این اماکن همکاری و اهتمام لازم را دراین خصوص داشته باشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آمار بستری بیماران کرونایی در استان زنجان همچنان بالای ۲۰۰ نفر!
خبر قبلی
حذف صبحانه باعث ریزش موهایتان می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست