1. اخبار استان
  2. مساجد زنجان صرفا برای برگزاری نماز جماعت باز است

کد خبر: 16217

مساجد زنجان صرفا برای برگزاری نماز جماعت باز است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با ممنوع اعلام کردن برگزاری تجمعات ختم و سایر تجمعات گفت: مساجد صرفا برای برگزاری نماز جماعت باز است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ حجت‌الاسلام مختار کرمی بر ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در مساجد برای جلوگیری از شیوع دوباره بیماری کرونا تاکید و اظهار کرد: اگرچه وضعیت برخی از شهرستان ها از نظر شیوع کرونا سفید اعلام شده‌، اما از آنجایی که احتمال ناقل بودن برخی افراد جامعه وجود دارد، رعایت بهداشت فردی در مساجد برای ریشه کنی بیماری کرونا ضرورت دارد.

وی با اشاره به ضرورت ضدعفونی روزانه مساجدی که اقامه نماز جماعت دارند، از نمازگزاران خواست تا حتما برای اقامه نماز جماعت در مساجد سجاده، مهر و تسبیح اختصاصی به همراه داشته باشند و از وسایل عمومی مساجد استفاده نکنند.

کرمی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط نماز جماعت در مسجد اقامه می‌شود و برگزاری مراسم عزا و سایر تجمعات در مساجد ممنوع است، ادامه داد: البته مردم برای حضور در نماز جماعت و برای جلوگیری از شیوع دوباره بیماری به عمل آورند، چون احتمال اوج گیری بیماری در همه جا در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان درد فعالیت مساجد تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی است، بیان کرد: مساجد مثل سابق باز است و تصمیمی برای بستن مجدد مساجد با وجود قرمز شدن شرایط زنجان گرفته نشده است و تصمیم بر این است که مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باز باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سهل انگاری در خریدهای اینترنتی عامل اصلی کلاهبرداری اینترنتی
خبر قبلی
روند صعودی مبتلایان کرونا در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست