1. اخبار استان
  2. مس زنجان بسته‌بندی مناسبی برای صادرات ندارد

کد خبر: 4226

مس زنجان بسته‌بندی مناسبی برای صادرات ندارد

مس زنجان بسته‌بندی مناسبی برای صادرات ندارد

کالای ایرانی باید در بازار کشورهای خارجی حضور یابد

 

 

 

 

 

استاندار زنجان ضعف در حوزه بسته بندی صنایع دستی را یکی از چالش های مهم پیش روی صادرات این محصولات استان برشمرد و گفت:مس زنجان هم اکنون به عنوان یک قطب در کشور مطرح بوده، اما بسته‌بندی مناسبی برای صادرات ندارد و این مشکل برای سایر صنایع دستی استان نیز صادق بوده و دستگاه متولی آن باید برنامه‌ریزی لازم برای برطرف شدن این مشکل را انجام دهد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ اسداله درویش‌امیری در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان، با بیان اینکه کالای ایرانی به عنوان سناسنامه ایرانی باید با برند داخل در بازارهای جهانی حضور یابد، اظهار کرد: در برخی بخش ها سهم صادرات استان کم بوده و باید با توسعه زمینه صادرات و حضور کلاهای ایرانی در بازار کشورهای دیگر موجب گسترس صادرات را فراهم و متعاقبا زمینه حمایت از کالای ایرانی نیز فراهم می‌شود.

وی به موفقیت استان در احیای واحدهای تولیدی طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: باید مراقبت لازم در سال جاری برای تعطیل نشدن واحدهای تولیدی استان همچون سال گذشته انجام شود و برای احیای واحدهای تولیدی استان نیز باید سرمایه گذاری جدیدی وارد استان شود.

استاندار زنجان از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست در اولین فرصت نسبت به برگزاری همایش تولید کنندگان استان  و همچنین تولیدکنندگان و بازرگانان اقدام کند و تاکید کرد: این موضوع باید مستمر مورد تاکید قرار گیرد که باید کیفیت تولید کالاهای داخلی را افزایش داده و بر حمایت از تولید داخل  به صورت عملی اقدام کنیم.

وی بر ضرورت توسعه گلخانه های کشاورزی در سطح استان تاکید کرد و یادآور شد: با توجه به محدودیت منابع آبی یکی از سیاست‌های حوزه کشاورزی استان در سال جاری باید توسعه گلخانه های کشاورزی باشد و تمامی دستگاه های اجرایی باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بیش از ۱۲۰۰ پروانه ساختمانی در مناطق ۳گانه زنجان صادر شده است
خبر قبلی
تصادف محور زنجان- دندی ۳ کشته و ۴ مصدوم بر جای گذاشت
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست