1. اجتماعی
  2. مشارکت بیش از ۲۰ هزار نفر رشته در فراخوان ملی پرسش مهر ۱۹

کد خبر: 8355

مشارکت بیش از ۲۰ هزار نفر رشته در فراخوان ملی پرسش مهر ۱۹

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان از مشارکت بیش از ۲۰ هزار نفر رشته در فراخوان ملی پرسش مهر ۱۹ خبر داد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، محمود عباسی در خصوص اجرای پرسش مهر ۱۹ ریاست محترم جمهوری گفت: زمانی که موضوع آموزش و یادگیری مهارت های مورد نیاز در زندگی دانش آموزان و انتظارات این گروه در بستر تعلیم و تربیت از طرف دکتر روحانی رئیس جمهور محترم در قالب پرسش مهر ۱۹ اعلام شد، پیش بینی ها و صحبت های اولیه نشان از سخت بودن موضوع و اینکه دانش آموزان و فرهنگیان ایده های مختلف در خصوص پاسخ مناسب و بیان افکار و عقاید را در مورد موضوع سوال نداشته باشند، داشت.

وی تصریح کرد:  پس از اعلام و ارسال دستورالعمل به مدارس علاقمندان به شرکت در مسابقات پرسش مهر با افکارو ایده های جدید در قالب زبان هنر و با قلمی زیبا و توانمند به خلق آثار ادبی، هنری و نمایشی پرداختند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان افزود: بنابر گزارش دبیرخانه مسابقات، تعداد ۲۰ هزار نفر رشته در بخش های ادبی، مجازی و تجسمی به صورت انفرادی و بالای ۱۰ هزار نفر نیز در قالب اجرای سرودهای همگانی در سطح مدارس به این فراخوان پاسخ داده اند.

وی گفت: مسابقات پرسش مهر طبق روال سنوات گذشته در چندین مرحله انجام شده است که ممهترین بخش کار در سطح مدرسه با درایت و همت همه ی همکاران در بخش های مختلف مدرسه به ویژه مدیران و مربیان پرورشی در قالب اطلاع رسانی به مخاطبان و یک اتفاق مهم که جریان سازی این رویداد فرهنگی است، صورت می گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: پس از دریافت آثار همکاران و دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی، آثار منتخب به دبیرخانه شهرستان با هدف ارزیابی و داوری آثار در بخش های مختلف و معرفی به مرحله استانی ارسال می شوند و مهمترین نکته قابل ذکر در این مرحله استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی و تربیتی به عنوان دبیرخانه و حضور همکاران توانمند به عنوان داوران آثار می باشد.

عباسی ادامه داد: آثار منتخب پس از گذر از مرحله منطقه ای وارد رقابت در ایستگاه سوم یعنی مرحله استانی می شوند که امسال بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ آثار در بخش های مختلف به دبیرخانه استانی معرفی شده اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان پس از داوری، تعداد ۲۰۷ اثر مربوط به دانش آموزان  و فرهنگیان در بخش های مختلف به عنوان برگزیدگان این مرحله به اطلاع نواحی و مناطق رسیده است و همچنین تعداد ۱۳۰ اثر مربوط به دانش آموزان دوره دوم متوسطه و فرهنگیان پس از تکمیل مدارک و رفع نواقصات فنی در تاریخ ۲۹ بهمن به دبیرخانه کشوری معرفی خواهند شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دستارود های حوزه مسکن و عمران شهری در دهه نخست انقلاب
خبر قبلی
پروژه های اقتصاد سیاسی!!!!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست