1. اجتماعی
  2. مشاوران جوان استاندار زنجان مشخص شدند

کد خبر: 9686

مشاوران جوان استاندار زنجان مشخص شدند

محمدرضا محمودی، نرگس عشقی، رضا اثباتی، محمد صادقی، هادی ولی‌یار، سیدمحمد موسوی، فاطمه محرم‌خانی، کمیل محمدی، حسین مقدم، سالار رفیع‌زنجانی، مجید صفایی‌زنجانی و مجید مهدیخانی مشاوران جوان استاندار زنجان شدند

به گزارش همدلی زنجان، به نقل از ایسنا؛ انتخابات مشاوران جوان استاندار زنجان عصر دیروز با حضور ۵۱۱ نفر از جوانان، در سالن همایش‌های روزبه برگزار شد. این در حالی است که شمارش آرا با نظارت هیئت‌رئیسه تا پاسی از شب به طول انجامید و در نهایت، اسامی ۱۲ نفر که مقرر است از این به بعد به عنوان مشاوران جوان، بازوی کمکی استاندار زنجان باشند، منتشر شد.

در واقع، انتخابات در رقابتی کاملا دوستانه و تنگاتنگ بین ۹۲ نفر کاندیدای صاحب طرح و ایده برگزار و مجمع مشورتی جوانان استان تشکیل شد. البته فعالیت این مجمع بر اساس دستورالعملی ۱۷ ماده‌ای، غیرسیاسی، غیرانتفاعی و داوطلبانه بوده و شغل محسوب نمی‌شود؛ به عبارتی حضور در این مجمع و انتخاب به عنوان اعضای مجمع مشورتی جوانان استان، هیچ‌گونه تعهد حقوقی یا بار مالی برای استانداری ایجاد نخواهد کرد.

با این وجود، جوانان منتخب دارای برنامه و ایده‌های راهبردی و عملیاتی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هستند و هدف از تشکیل مجمع مشورتی جوانان، ارتقا و تقویت فرهنگ مشارکت و مسئولیت‌پذیری بین جوانان، تسهیل ارتباط نهادمند عالی‌ترین مقام اجرایی استان با جوانان، تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی دولت و مقام عالی استان در خصوص افزایش نقش جوانان در تصمیم‌سازی‌های استان و بهره‌گیری از توان فکری و علمی جوانان در حل مشکلات را شامل می‌شود.

در واقع، تشکیل مجمع مشورتی جوانان استان زنجان، با استناد به بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید مبنی بر حضور جوانان در عرصه‌های مختلف اجتماعی صورت گرفت و نماینده عالی دولت در استان زنجان، اختیار برای تشکیل این مجمع را به خود جوانان تفویض کرد.

در همین راستا، مقامات عالی استان معتقدند که با توجه به فعالیت دو ساله این مجمع و بهره‌گیری از تجارب به دست آمده، نظرات موافقان و مخالفان طرح جمع‌بندی شد تا نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف برطرف شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
میانگین سرانه ماهیانه دریافتی ایتام هیدجی ۶۶۰ هزار تومان است
خبر قبلی
، جعفر گنج خانلو، معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست