1. اجتماعی
  2. مشکلات منطقه سهرین زنجان مورد رسیدگی قرار گیرد

کد خبر: 1254

مشکلات منطقه سهرین زنجان مورد رسیدگی قرار گیرد

مشکلات منطقه سهرین زنجان مورد رسیدگی قرار گیرد

دپوی پسماند روی در زنجان پیگیری شده است

 

 

 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی به محرومیت منطقه سهرین در شهرستان زنجان اشاره کرد و گفت:  مشکلات منطقه سهرین زنجان مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان؛ علی وقفچی در جلسه گفت‌و‌گوی دولت با بخش خصوصی، با بیان اینکه توسعه صنایع و واحدهای تولیدی در منطقه سهرین به دلیل وجود منطقه حفاظت شده با محدودیت مواجه است، اظهار کرد: علاوه بر این محدودیت مشکلات کشاورزان روستای سهرین به دلیل مشکل آب موجب رنجش اهالی منطقه را فراهم کرده که مسئولان باید برای توسعه این منطقه برنامه داشته باشند.

وی به مشکل پسماند واحدهای روی در نزدیکی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: در این راستا پیگیری‌های زیادی صورت گرفته و دیدارهایی با وزرای صنعت، معدن و تجارت و همچنین بهداشت صورت گرفته که فرصت ۱۵ روزه برای اعلام نظر نهایی و تعیین تکلیف آن ارائه شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید باور به برطرف کردن مشکل اشتغال جوانان داشته باشیم، اظهار کرد: باید بستر لازم برای ورود بخش خصوصی به اقتصاد کشور بیش از گذشته فراهم شود تا زمینه لازم برای برطرف شدن مشکلاتی همچون اشتغال فراهم شود.

وی به اهمیت محصول زیتون در شهرستان طارم و سطح استان اشاره کرد و افزود: مهم ترین مشکل تولید زیتون ضعف در فرآوری آن و بازاریابی این محصول و فروش آن بوده که باید در راستای رشد و توسعه صادرات آن تلاش بیشتری صورت گیرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به پیگیری مجمع نمایندگان در خصوص کاهش سهم درآمدهای استانی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: با پیگیری صورت گرفته سهم درآمدهای استانی در لایحه بودجه سال جاری از ۲۸.۵ درصد افزایش به ۹ درصد افزایش کاهش یافت.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
طرح ویژه آسیب های اجتماعی در استان زنجان اجرایی می‌شود
خبر قبلی
مشکل پسمان واحدهای روی در جلسه شورای عالی معادن بررسی می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست