1. اجتماعی
  2. مشکل آب روستاهای استان زنجان مدیریتی است

کد خبر: 1611

مشکل آب روستاهای استان زنجان مدیریتی است

مشکل آب روستاهای استان زنجان مدیریتی است

ضرورت احداث سدهای معیشتی برای حل مشکل کمبود آب

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم مدیریت صحیح موجب شده تا مشکل کم آبی در روستاهای زنجان بیش از گذشته شود.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از علی وقف چی، با اشاره به مشکلات کم آبی در حوزه انتخابیه خود با بیان اینکه سرکشی های متعددی به روستاهای استان زنجان انجام شده و مشکلات آب این روستاها مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: مشکل آب روستاهای استان بیشتر مدیریتی است تا کمبود آب در حوزه، از این رو مسئولان باید به حل مشکلات آب در روستاها توجه کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جای گذاری پمپ‌ آب و لوله‌کشی نامتوازن در بسیاری از روستاهای  زنجان و طارم دیده می شود که این موضوع به مسئولان گزارش شده که ضروری است مشکلات روستاییان هر چه سریع تر مرتفع شود.

وقف چی با بیان اینکه پیشنهاد می شود احداث سدهای معیشتی مورد توجه مسئولان قرار گیرد،گفت: با احداث این سدهای دو منظوره، بسیاری از مشکلات حل می شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی افزود: در روستاهای شهرستان طارم وضعیت آب آشامیدنی مردم مطلوب نیست و ضروری است اقدامات لازم در این زمینه انجام گیرد.

گفتنی است، به گفته مسئولان ۵۰ درصد از ۴۸۴ روستای استان با مشکل کم آبی روبرو هستند. تاکنون با اقدامات صورت گرفته در بسیاری از روستاها با تامین آب به وسیله تانکرهای آبرسانی از رسیدن کمبود آب به مرز بحرانی جلوگیری شده است.همچنین در حال حاضر روستاهای شهرستان طارم با بحران کم آبی در بخش کشاورزی مواجه هستند.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اعتبارات ماده ۱۷ و آموزش شهروندی در شهرداری بهینه هزینه شود
خبر قبلی
کارگاه‌های مهارتی فناوری نانو در زنجان راه انداری می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست