1. اجتماعی
  2. مصطفی طاهری دخالت در عزل و نصب مدیران زنجانی را تکذیب کرد

کد خبر: 16873

مصطفی طاهری دخالت در عزل و نصب مدیران زنجانی را تکذیب کرد

تحقیق و تفحص از ایران ترانسفو کلان است

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی دخالت در عزل و نصب مدیران زنجانی را تکذیب کرد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛  طی روزهای گذشته برخی از فعالان رسانه ای در خصوص دخالت مصطفی طاهری و دو نماینده دیگر استان در خصوص عزل و نصب مدیران دولتی مطلبی نگارش کردند که موجب واکنش افراد مختلف جامعه استان زنجان شد. در یکی از این مطالب، نگارنده مدعی شده بود مصطفی طاهری در یکی از جلسات کمیسیون صنایع خطاب به سرپرست وزارت صمت خواسته یکی از مدیران استانی عزل شود. 

مصطفی طاهری در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان این موضوع را تکذیب و هرگونه ورود به انتصابات یا عزل و نصب مدیران دولتی را رد کرد. وی همچنین در خصوص موضوع تحقیق و تفحص از شرکت ایران ترانسفو گفت که مراجعاتی به دفتر در خصوص عملکرد شرکت بود که در پاسخ به این درخواست ها و دغدغه ها گفتیم نسبت به تحقیق و تفحص اقدام می کنیم.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا موضوع و مورد مشخصی در خصوص فعالیت شرکت ایران ترانسفو وجود دارد یا خیر، پاسخ داد: موضوع تحقیق و تفحض در خصوص عملکرد کلان شرکت بوده و موضوعی مشخص مدنظر نیست.

مصطفی طاهری در نشست خبری اخیر خود با رسانه های استان هرگونه ورود به عزل و نصب مدیران و یا تغییر استاندار را رد کرد و این مسائل را شیطنت برخی از افراد توصیف کرد. هرچند این نشست به تازگی برگزار شده اما برخی مدعی دخالت وی در عزل و نصب مدیران استانی شده‌اند.

برخی معتقدند افرادی به دلایل شخصی برخی مسائل را در خصوص مدیران استانی، استاندار زنجان و نمایندگان مجلس مطرح می کنند و اهداف شخصی و سیاسی دارند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
 زنجان پایلوت اجرای طرح ورزش در همسایگی کشور شد
خبر قبلی
 پول‌شویی چیست؟
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست