1. اجتماعی
  2. مطالبات امام و رهبری را در زنجان پیگیری می‌کنم

کد خبر: 4066

مطالبات امام و رهبری را در زنجان پیگیری می‌کنم

مطالبات امام و رهبری را در زنجان پیگیری می‌کنم

مطالبات رهبری از ائمه جمعه ایجاد وحد، انس و الفت و همدلی در انجام کارها است

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان اینکه دغدغه ام در استان صرفا تشویق و یا انتقاد از برخی کارها نیست، گفت: مطالبات امام و رهبری را در زنجان پیگیری می‌کنم.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ آیت ‌اله علی خاتمی در جلسه شورای اداری استان، با بیان اینکه ائمه جمعه نباید گرایش سیاسی داشته باشند، اظهار کرد: مطالبات رهبری از ائمه جمعه، ایجاد وحدت، انس، الفت، همدلی و داشتن روحیه تشویق مضاعف برای انجام کارها و فعالیت‌های صورت گرفته در کشور است.

وی با بیان اینکه نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه باید متناسب با موقعیت و عملکردها انتقاد و تشویق کنند، افزود: نماینده ولی فقیه در استان، باید آنجا که نیاز به انتقاد باشد، نقد کند و زمانی که نیاز به تشویق باشد، با رویکرد مناسب از عملکرد و زحمات صورت گرفته تقدیر کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اقدامات صورت گرفته مجموعه مدیریت استان در حوزه اقتصاد مقاومتی را مناسب توصیف کرد و یادآور شد: استاندار زنجان، تلاش های شبانه روزی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی استان انجام داده و عملکرد مدیران استانی در این حوزه قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه تلاش و پشتکار زیادی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی استان در سالجاری صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: این رویکرد باید با تلاش بیشتری در سال آتی ادامه داشته باشد.
آیت‌اله خاتمی مسئولیت افراد مختلف به ویژه مسئولان را در جامعه مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: مسئولیت افراد و مسئولان تنها برای خود و خانواده خودشان نبوده، بلکه همه افراد نسبت به تعهدات اجتماعی مسئولیت دارند و باید پاسخگو باشند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شمار صنعتگران مسگر زنجان از مرز ۸۰۰ نفر گذشت
خبر قبلی
اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی زنجان مورد نظارت و ارزیابی مستمر قرار دارد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست