1. اجتماعی
  2. مطالعات زیست محیطی شهرک صنعتی کهناب نهایی نشده است

کد خبر: 1349

مطالعات زیست محیطی شهرک صنعتی کهناب نهایی نشده است

مطالعات زیست محیطی شهرک صنعتی کهناب نهایی نشده است

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به وضعیت مطالعات زیست محیطی شهرک تخصصی برق، الکترونیک و آی‌تی، گفت: مطالعات زیست محیطی شهرک تخصصی الکترونیک و آی‌تی نهایی نشده است.

سیدرضا موسوی در گفت‌و‌گو با همدلیزنجان، با بیان اینکه وضعیت شهرک تخصصی برق، الکترونیک و آی‌تی در مرحله بررسی و اخذ مجوز زیست محیطی قرار دارد، اظهار کرد: مطالعه ارزیابی زیست محیطی تاکنون تاییدیه نهایی نگرفته است و رفت و برگشت‌های زیاد بین سازمان و مشاور طرح صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ایرادات اساسی در مطالعات مشاور وجود داشته است، افزود: در آخرین مرحله بررسی مطالعات که مقرر بود اصلاحیه هایی در این خصوص انجام شود ۲۰ مورد ایراد احصاء شد و به مشاور ابلاغ شده است.

این مقام مسئول تایید نهایی مطالعات زیست محطی را منوط به نظر تمامی دستگاه های مربوطه دانست و تاکید کرد: بعد از ارائه مطالعات به صورت نهایی جلسه استانی در این خصوص برگزار خواهد شد و نظر تمامی دستگاه‌ها اخذ می‌شود.

وی با بیان اینکه حساسیت زیست محیطی ایجاد شده در این خصوص از منظر قرارگیری بر روی آبخوان دشت آب شهر زنجان است، خاطرنشان کرد: این موضوع را مطالعات شرکت آب منطقه‌ای استان نیز تایید کرده و طبیعی است که باعث ایجاد حساسیت برای استقرار شهرک صنعتی باشد.

موسوی تجمع صنایع در اطراف شهر زنجان را بیش از حد ظرفیت شهر زنجان عنوان کرد و گفت: در شرق شهر زنجان تجمع زیاد کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی وجود دارد و در دیگر نقاط نزدیک به شهر زنجان نیز این شرایط حاکم بوده که می توان به استقرار صنایع شهرک تخصصی روی در جنوب و شهرک صنعتی علی آباد و ناجی نیز اشاره کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان زنجان با بیان اینکه به نظر می‌رسد شهر زنجان به شرایط اشباع در استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی رسیده است، افزود: باید در خصوص استقرار صنایع حساسیت لازم وجود داشته باشد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آیت‌الله سلیمی زنجانی درگذشت
خبر قبلی
بازگشایی معابر پادگان در ایستگاه توقف…!
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست