معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان منصوب شد

با حکم دکتر حسن بختیاری، دکتر صمد ندری به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان منصوب شد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ در این مراسم که باحضور دکتر حسن بختیاری سرپرست دانشگاه، حجت‌الاسلام والمسلمین محرمعلی شیرمحمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و سایر مدیران و مسئولان دانشگاه ظهر امروز ۱۱ بهمن در دفتر معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات دکتر علیرضا شغلی، دکتر صمد ندری به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه منصوب شد.

دکتر ندری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، پژوهشگر برگزیده پانزدهمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی، دانشجوی نمونه کشور در مقطع دکتری، استاد نمونه دانشگاه علوم پزشکی زنجان سال، پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی زنجان و استان زنجان است و قائم مقام رییس مرکز تحقیقات فناوری بن یاخته تهران، مشاور و مدیر فناوری دبیر ستاد راهبردی علوم و فناوری سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مسئولیت استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی زنجان، مسئولیت استعدادهای درخشان و نخبگان کلان منطقه ۶ آمایشی کشور، سرپرست نهمین و دهمین المپیاد علمی کلان منطقه ۶ آمایشی کشور، مدیر دپارتمان نانوفناوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زنجان، دبیر سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی استان زنجان را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین عضو پژوهشگر پژوهشگاه رویان تهران، بنیاد ملی نخبگان، کمیته علمی المپیاد علمی ( علوم پایه) وزارت بهداشت در سال‌های ۹۹ و ۱۴۰۰ و بورد نانوفناوری پزشکی وزارت بهداشت است.

در حکم دکتر ندری آمده است:

همکار گرامی جناب آقای دکتر صمد ندری
عضو محترم هیات علمی دانشگاه

سلام علیکم
احتراما با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه» منصوب می شوید.
امید است در سایه الطاف الهی و براساس سیاست‌های وزارت متبوع و اهداف برنامه راهبردی دانشگاه و با تعامل سازنده با سایر معاونین و روسای مراکز تحقیقاتی و دانشکده‌ها،  بهره‌مندی از توان مدیران و کارشناسان آن حوزه و جلب همکاری اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه، زمینه ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقات کاربردی دانشگاه را فراهم نموده و در انجام شایسته وظایف، با رعایت مقررات قانونی و شرعی اقدام نمایید.
توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بیش از ۵۰۰ پروژه در زنجان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
خبر قبلی
فیلم: تجمع معلمان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام بهتره هرکس را معرفی می فرمایید سهمیه بودن یا نبودنش هم مشخص شود چون سهمیه ها درهمه جا اولویت دارند برتربودن اشخاص دقیق مشخص نیست

ایشون هیچ سهمیه ای ندارند

نظرات

باسلام ایشون فامیل نزدیک ماهستن و هیچگونه سهمیه ای ندارند پدرشون هیچ سهمیه ای ندارد و دامپزشک هستن پدرشون

ایشون فرد بسیار متظاهر و بی اعتقادی هستند.در ضمن پدرشون هم دامپزشک نستند

آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست