معلولین ایجرودی از انشعابات رایگان انرژی بهره‌مند شدند

معلولین ایجرودی از انشعابات رایگان انرژی بهره‌مند شدند

 

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایجرود با با بیان اینکه معلولین ایجرودی از انشعابات رایگان انرژی بهره‌مند شدند، گفت: ۱۵ نفر از معلولین تحت پوشش این شهرستان بصورت رایگان از انشعابات برق ، آب و گاز بهره مند شدند.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان ایجرود ؛ زین العابدین مهدیون با بیان این مطلب، اظهار کرد: از مهمترین اهداف و رویکرد بهزیستی حمایت از قشر معلولین و آسیب پذیر جامعه است.
وی از اختصاص ۶۹ میلیون ریال اعتبار در راستای هزینه کرد، معافیت انشعاباتی حامل های انرژی برای مددجویان تحت پوشش خبر داد و اظهار نمود: در طی سال جاری ۱۵ نفر از مددجویان واجد شرایط به ادارات برق، آب وبخشداری ها ی شهرستان از سوی اداره بهزیستی معرفی گردیدند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد : از این تعداد ۸ نفر جهت دریافت حق انشعاب آب با هزینه ۱۶ میلیون ریال ، ۵ نفر به اداره برق با هزینه ۵۰ میلیون ریال جهت حق انشعاب و نصب کنتور مسکونی رایگان و ۲ نفر نیز به بخشداری های شهرستان جهت معافیت از تعرفه صدور پروانه ساختمان با هزینه ۳ میلیون ریال صورت پذیرفت.
وی گفت: در حال حاضر ۸۸۳ نفر مددجو تحت پوشش بهزیستی شهرستان ایجرود هستند که از این تعداد ۱۹۵ نفر مستمری بگیر و مابقی از خدمات موردی بهره مند می گردند.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
سفر برخی از اعضای شورای اسلامی شهر زنجان به کیش!
خبر قبلی
عده ای عمداً قصد دارند فضای عمومی استان را نامطلوب جلوه دهند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست