1. اخبار استان
  2. منتظر افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان هستیم…!

کد خبر: 13040

منتظر افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان هستیم…!

در سال هایی که دولن نهم و دهم درآمدهای نفتی خوبی داشت و کشور روزهای خوبی را در حوزه عمرانی سپری می کرد و شاهد بودیم حجم بالایی از نقدینگی مستمر به حوزه های مختلف به ویژه عمرانی هزینه می شود، زنجان هم مطابق قول های مقام های دولتی صاحب یک ورزشگاه فوتبال شد.

در سال هایی که شتاب برای توسعه بالا بود اما تعقل و کار کارشناسی در کنار آن ضعیف بود، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری فوتبال زنجان در سایتی جانمایی شد که فضاهای گردشگری همچون گاوازنگ به عنوان یک مقصد مهم جاذب گردشگری و شهروندان زنجانی مسیرهای مناسب دسترسی ندارد.

امروز در ذهن برخی تکمیل ورزشگاه دغدغه است، برای استانی که هرچند هزینه های زیادی برای داشتن یک تیم فوتبال در لیگ برتر کرده اما نهایتا در شرایط فعلی فقط توانسته در سطوح پایین لیگ تیم داشته باشد و توسعه متوازن و مستمری در این ورزش نداشته است.

اما به نظر می‌رسد انشالله بعد از تکمیل و بهره‌برداری از آن باید نسبت به دسترسی آن و مدیریت مربوط برگزاری مسابقات احتمالی در آن نیز فکری کرد.

عملیات اجرایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان از سال ۸۴ آغاز شد اما این آغاز فعلا پایانی نداشته است!  دلیل عمده آن نیز به دلیل کمبود اعتبارات عنوان شده که تاکنون این مشکل برطرف نشده است.

در روزهای اخیر مدیران حوزه عمرانی استان گفته اند که بازدیدهایی در چند روز گذشته از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان انجام شده است و این پروژه در حال حاضر پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد و تلاش می شود در ماه های اول سال آینده به بهره برداری برسد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
بارش برف از روز جمعه در زنجان آغاز می‌شود
خبر قبلی
 بمب ساعتی را جدی بگیرید
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست