1. اجتماعی
  2. منطقه قره‌داغ سایت دائمی جشنواره روستا در زنجان می‌شود

کد خبر: 2098

منطقه قره‌داغ سایت دائمی جشنواره روستا در زنجان می‌شود

منطقه قره‌داغ سایت دائمی جشنواره روستا در زنجان می‌شود

زنجان پایگاه برگزاری جشنواره‌‌ها

 

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره روستا در زنجان، گفت: منطقه قره‌داغ سایت دائمی جشنواره روستا در زنجان می‌شود.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ جواد رحمتی در آئین افتتاح نخستین جشنواره روستا در استان زنجان، با بیان بعد از برگزاری موفق جشنواره آش در زنجان ایده برگزاری جشنواره روستا ارائه شده است، اظهار کرد: تلاش داریم زنجان را به سمت برگزاری جشنواره‌های مختلف هدایت کنیم که جشنواره روستا یکی از رویکردهای جدید در این راستا محسوب می‌شود.

وی معرفی توانمندی و ظرفیت مناطق روستایی را یادآور شد و افزود: جشنواره روستا این قابلیت را دارد که ظرفیت ها و توانمندی مناطق روستایی را نمایش داده و آشنایی عموم مردم را با این ظرفیت ها موجب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه روزی روستا مرکز و کانون تولید خودکفایی اقتصادی بوده است، یادآور شد: متاسفانه در شرایط فعلی کمی با آن فاصله گرفتیم و برگزاری این جشنواره می تواند در رونق تولید و اشتغال مناطق روستایی تاثیر زیادی داشته باشد.

وی از برگزاری این جشنواره در سال جاری به صورت استانی خبر داد و تاکید کرد: این جشنواره در سال آتی به صورت ملی و کشوری برگزار خواهد شد و در جنوب شهر زنجان منطقه ای به نام قره داغ به عنوان سایت دائمی این جشنواره طراحی و اجرایی می شود.

رحمتی با بیان اینکه در این بافت بوم گردی را ترویج خواهیم داد، افزود: با توجه به شرایط اقلیمی مختلف روستاهای کشور فضاهای مختلف طراحی و برای اقامت افراد نیز طرح های مورد نیاز به صورت هتل جانمایی و اجرایی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با بیان اینکه محل دائمی جشنواره به صورت نمایشگاه دائمی در جنوب شهر زنجان خواهد بود، تاکید کرد: شهر زنجان جاذبه های گردشگری زیادی دارد که این نمایشگاه دائمی در جنوب شهر زنجان با جاذبه های شهر خواهد افزود و تلاش داریم زنجان را پایگاه برگزاری جشنواره‌های مختلف بکنیم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
“زنجان در آئینه زمان” روانه بازار کتاب شد
خبر قبلی
روستائیان کشور وام کم بهره دریافت می‌کنند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست