منطقه نمونه گردشگری گلابر یکی از مناطق بسیار دیدنی و بکر استان زنجان است

منطقه نمونه گردشگری گلابر یکی از مناطق بسیار دیدنی و بکر استان زنجان است

 

 

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان، فرماندار ایجرود و مدیران کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری،  منابع طبیعی و محیط زیست و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای به منظور بررسی طرح گردشگری گلابر از این روستا بازدید کردند.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ مهرداد سلطانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای روستای گلابر گفت: منطقه نمونه گردشگری گلابر یکی از مناطق بسیار دیدنی و بکر استان زنجان است.

وی افزود : مقرر شده است ادارات میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و شرکت آب منطقه ای زنجان پکیج گردشگری این منطقه را تا پایان فصل پاییز آماده کنند و به مناقصه بگذارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در این پکیج که باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود می بایست تمامی جوانب این طرح گردشگری با رعایت صرفه و صلاح مردم و اهالی منطقه ، ادارات ذیربط ، متقاضیان سرمایه گذاری و کلیه ذینفعان مدنظر قرار گیرد .

سلطانی با تاکید بر لزوم استفاده از تجارب مشاوران و  طراحان مناطق گردشگری مشابه سد گلابر گفت : با تشکیل شرکت های توسعه عمران و یا استفاده از تجربیات مناطق مشابه سد گلابر که موفق بودند میتوان سریعتر و بهتر نسبت به اجرای طرح گردشگری این روستا مبادرت نمود .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های سد گلابر گفت : تا زمان اجرای کامل طرح گردشگری گلابر باید از پتانسیل های موجود در این منطقه به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
هیچ راهی غیر از آزاد کردن نرخ‌ها در کل اقتصاد ایران نداریم
خبر قبلی
اقتصاد جولانگاه عوام‌فریبان شده است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست