1. اخبار استان
  2. منطقه ویژه گردشگری قره‌داغ در جنوب زنجان ایجاد می‌شود

کد خبر: 1880

منطقه ویژه گردشگری قره‌داغ در جنوب زنجان ایجاد می‌شود

 

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی از ۴۵۴ پروژه شهرستان زنجان در هفته دولت

سایت گردشگری قره‌داغ در جنوب زنجان ایجاد می‌شود

 

 

 

 

فرماندار زنجان با اشاره به پروژه های هفته دولت در شهرستان زنجان، گفت: در شهرستان زنجان طی هفته دولت ۴۵۴ پروژه برای بخش‌های مختلف کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

 

به گزارش همدلی‌زنجان، رسول بیات در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با بیان اینکه این تعداد پروژه دارای ۱۱۶ میلیارد تومان حجم ریالی است، اظهار کرد: در حوزه گاز ۱۲ پروژه افتتاحی و دو پروژه کلنگ زنی در شهرستان زنجان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در بخش صنعت و معدن ۶ پروژه اافتتاحی در شهرستان زنجان خواهیم داشت، افزود: ۱۱ پروژه مربوط به شهرداری زنجان، ۲۹۴ پروژه حوزه توزیع برق، پنج پروژه حوزه آب، هفت پروژه حوزه راه، هشت پروژه حوزه جهاد کشاورزی و پنج پروژه نیز در حوزه آموزش و پرورش، نوسازی و آموزشکده های زنجان خواهد بود.

فرماندار زنجان از پیش بینی هشت میلیارد تومان اعتبار برای حوزه گردشگری شهرستان طی سال جاری خبر داد و تاکید کرد: اعتبار مناسبی برای توسعه منطقه گاوازنگ، زنجانرود و تبدیل سایت قره‌داغ در جنوب زنجان به منطقه گردشگری پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه منطقه قره داغ در جنوب زنجان برای استقرار دهکده اقوام و جشنواره روستایی پیش بینی شده است، افزود: متولی این سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده و طراحی مناسبی برای تبدیل به دهکده اقوام صورت گرفته که با تکیه بر توان بخش خصوصی و فراهم کردن زیرساختی توسط دولت موجبات توسعه آن را فراهم می‌کنیم.

بیات بر ضرورت توسعه متوازن شهری در زنجان تاکید کرد و گفت: وضعیت فعلی زنجانرود زیبنده شهر زنجان نبوده و برای احیای آن و تبدیل به جاذبه گردشگری اعتبارات و برنامه های لازم پیش بینی شده است.

فرماندار زنجان از تدوین یک برنامه عملیاتی برای توسعه زنجانرود خبر داد و تاکید خاطرنشان کرد: از لایروبی تا تصفیه ۹ قناتی که وارد زنجانرود می شود در دستور کار خواهد بود تا وضعیت زیست محیطی آن بهبود یافته تا فضایی مناسب برای توسعه گردشگری آن فراهم شود.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
کشف ۳ محموله قاچاق پنج میلیاردی در زنجان
خبر قبلی
احزاب می‌توانند نهادهای قدرت را مجاب به پاسخگویی کنند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست