1. اخبار استان
  2. من را با برآیند کار قضاوت کنید نه با انتصاب

کد خبر: 23338

محسن افشارچی:

من را با برآیند کار قضاوت کنید نه با انتصاب

استاندار زنجان گفت: من را با برآیند کار قضاوت کنید نه با انتصاب. اصل مدیریت نگاه به اهداف کلان است. من لوکوموتیو خواهم بود و مدیران دنبال من خواهند آمد.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ محسن افشارچی شامگاه دوشنبه (۱۹ مهرماه) در آیین تودیع و معارفه استانداران زنجان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: کار من به عنوان مدیر باید تسهیل امور باشد. باید زنجان را مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کرده و باید برای سرمایه‌گذاران تسهیل‌گری کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ما این است که حمل و نقل به عنوان مزیت مطرح و تسهیل شود، افزود: برای توسعه نیاز به زیرساخت‌هایی همچون راه داریم و یکی از مهم‌ترین این موارد مسیر دوخطه کردن راه‌آهن است. اگر فاصله زنجان به تهران را کوتاه کنیم، بسیاری از مشکلات برطرف شده و در جذب سرمایه گذاران موفق تر خواهیم بود.

استاندار زنجان با بیان اینکه من خود را نمی‌بخشم که در مدت مدیریتم در اقتصاد دانش‌بنیان کاری نکنم، خاطرنشان کرد: باید به‌ دنبال حوزه‌های دیگر همچون اقتصاد دیجیتال باشیم که ظرفیت بالایی در این بخش وجود دارد. در استان باید به‌ دنبال افزایش تولید ناخالص داخلی باشیم.

وی با بیان اینکه امروز احساس خوبی در مردم نیست، افزود: بر اساس آخرین آمارها، حدود ۳۱ میلیون تومان سرانه هر فرد زنجانی است که در این خصوص در میانه قرار داریم، منتهی ضریب جینی بالا رفته و احتمالاً واریانس توزیع نرمال درآمدها بالا است. هنر من این است که این واریانس را کم کنم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
حرکت خاموش به سوی فقر
خبر قبلی
زنجان میزبان رقابت های قهرمانی کشور موی تای
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست