1. اجتماعی
  2. مهمترین ویژگی در انتخاب مدیران استان شایستگی است

کد خبر: 4618

مهمترین ویژگی در انتخاب مدیران استان شایستگی است

 

مهمترین ویژگی در انتخاب مدیران استان شایستگی است

با مدیرانی که همراهی لازم با سیاست های دولت در استان را ندارند، برخورد می شود

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان با تاکید بر اینکه شایسته‌سالاری مهمترین ویژگی در انتخاب مدیران استان است، گفت: نماینده عالی دولت در استان همواره بدون توجه به منافع باندی، حزبی و جناحی، تلاش نموده اند با انتخاب مدیران شایسته، از تمامی ظرفیت نیروی انسانی موثر، در ارتقاء شاخص های توسعه استان استفاده شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ ادریس سالاری در جلسه نشست مدیران و کارشناسان روابط عمومی بهزیستی استان زنجان،
وی با بیان اینکه خوشبختانه در اغلب دستگاه های اجرایی و سازمان ها نظیر بهزیستی استان زنجان، مدیران با تدبیر و خِرد مدیریتی خود همراهی مناسبی با برنامه های دولت در زمینه ارتقاء شاخص های توسعه‌ای استان و رضایت مردم داشته اند، افزود: با این حال هنوز برخی از مدیران به وظایف خود به درستی عمل نکرده و عملا به پایگاهی برای سنگ اندازی در مقابل سیاست های دولت تبدیل شده اند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان ادامه داد: چنانچه آن دسته از مدیران دستگاه‌های اجرایی که همراهی لازم با سیاست های مدیریت عالی استان را ندارند، نسبت به تغییر رویکرد و عملکرد خود اقدام نکنند با آنان برخورد و به افکار عمومی معرفی خواهند شد تا در قِبال عدم همراهی و عملکرد نامناسب خود به مردم پاسخگو باشند.
وی در ادامه، وضعیت شاخصه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی در استان زنجان در دولت تدبیر و امید را مطلوب توصیف کرد و با اشاره به شتاب توسعه در زنجان خاطرنشان کرد: دستیابی و سرعت بخشی به شاخص های توسعه استان بدون ایجاد فضای آرام سیاسی، اجتماعی و رسانه ای امکان پذیر نخواهد بود.
سالاری با اشاره به نقش روابط عمومی ها در ایجاد و تثبیت فضای آرام سیاسی، اجتماعی و رسانه ای در استان زنجان تاکید کرد: از تمامی نخبگان، احزاب، فعالین سیاسی و رسانه های استان درخواست می کنیم با توجه به منافع عمومی مردم استان در حفظ این آرامش کوشا باشند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان تلاش های مدیران روابط عمومی را در حفظ آرامش اجتماعی استان یادآور شد و تصریح کرد: مدیران و فعالین حوزه روابط عمومی باید با تعصب به سازمان و توسعه استان، در سرعت بخشی به روند توسعه کمک نموده و همواره منافع عمومی و ملی و تامین مطالبات مردم استان را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، فعالیت در حوزه روابط عمومی را دشوار خواند و تاکید کرد: برای دستیابی به موفقیت در حوزه روابط عمومی باید آموزش و کسب تجربیات کاری در کنار استعداد و توانمندی های افراد و فعالین روابط عمومی قرار گیرد تا مسئولیت های سنگین این بخش به درستی انجام شود.
سالاری با اشاره به اینکه معمولا با فرا رسیدن فضای معنوی ماه مبارک رمضان، میزان آسیب های اجتماعی و جرائم در جامعه کاهش می یابد، ابراز امیدواری کرد: این فضای آرام اجتماعی در سایر ایام سال نیز تداوم و استمرار داشته باشد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دیپلماسی چینی در راه سبزه میدان!
خبر قبلی
تامین و توزیع اقلام اساسی شهروندان زنجانی در ماه مبارک رمضان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست