1. اجتماعی
  2. میز خدمت در اداره کل منابع طبیعی استان زنجان مستقر شد

کد خبر: 5128

میز خدمت در اداره کل منابع طبیعی استان زنجان مستقر شد

 

میز خدمت در اداره کل منابع طبیعی استان زنجان مستقر شد

 

 

 

 

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان از استقرار میز خدمت در ادارات شهرستانی این اداره کل در راستای تسریع خدمت رسانی به ارباب رجوع بر اساس ابلاغیه های ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ خلیل آقاجانلو با اشاره به الزام استقرار میز خدمت در ادارات از ابتدای تابستان بر لزوم توجه به کارایی و توانمندی اشخاص انتخاب شده برای استقرار میز خدمت در ادارات منابع طبیعی در شهرستان ها تاکید کرد.

وی افزود: تمامی خدمات باکیفیت باید در اسرع وقت به مراجعه کنندگان ارائه گردد.

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه خدمات مربوط به میز خدمت میز به ارباب رجوع در وهله نخست فیزیکی خواهد بود به بیانی دیگر این شیوه خدمات رسانه ای مقدمه ای برای خدمت الکترونیکی می باشد، ادامه داد: به منظور انسجام و وحدت رویه در امور، پاسخگویی از طریق میز خدمت به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد شد که این مهم باید مورد توجه مسئولان ادارات منابع طبیعی در شهرستان ها باشد.

آقاجانلو این اقدام را در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان ، تکریم ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد اعلام کرد و گفت: استقرار میز خدمت در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی ریاست جمهوری می باشد.

وی تصریح کرد : هم اکنون میز خدمت در اداره کل مستقر بوده و با پذیرش ارباب رجوع از طریق فرایندهای تجمیع شده در همان مکان درخواست های مراجعان را پذیرش و خدمات لازم را به آنها ارائه می دهد.

وی اضافه کرد: در این راستا همکارانی از حوزه های مختلف که ارتباط مستقیم با ارباب رجوع دارند در باجه های مربوطه مستقر بوده و پاسخگوی ارباب رجوع می باشند.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
دلار تا کجا بالا می رود؟
خبر قبلی
جسد نوجوان به قتل رسیده در زنجان کشف شد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست