ناپایداری و خطرآفرین بودن پل سیدالشهداء بسیار اغراق آمیز است

 

ناپایداری و خطرآفرین بودن پل سیدالشهداء بسیار اغراق آمیز است

مصاحبه تخصصی نیازمند دانش تخصصی است

 

 

 

 

عضو هیئت علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه زنجان با اشاره به موضوعات مطرح شده طی روزهای گذشته مبنی بر وجود آب در زیرگذر و بدنه تقاطع غیرهمسطح امام حسین(ع)، گفت: طرح موضوع ناپایداری و خطرآفرین بودن پل سیدالشهداء بسیار اغراق آمیز است.

سعید عباسی در گفت‌و‌گو با همدلی‌زنجان، با بیان اینکه در طراحی دیوارهای حایل و سایر سازه‌های حایل بین خاک و محیط بیرون برای حذف فشار آب، در پشت دیوار اقدام به ریختن سنگدانه‌های درشت می‌شود(درناژف)، اظهار کرد: در عین حال به فواصل معین، لوله‌هایی برای زهکشی و هدایت آب جمع شده در پشت دیوار تعبیه می‌شود.(بارباکان)

وی با بیان اینکه این کار در تراز منفی یک پروژه پل سیدالشهدا که در سال‌های ۹۱-۹۲ بوده اجرا شده، صورت نگرفته است، افزود: در زمانی که اینجانب مسئولیت معاونت عمرانی در شهرداری زنجان را پذیرفتم، این کار تمام شده بود و تراز زیرگذر در حال بهره‌برداری بود.

عضو هیئت علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه زنجان ادامه داد: در آن مقطه نامه‌ای به مشاور پروژه نوشته و از مجموعه مدیریتی آن خواستار توضیحات لازم در این خصوی شدیم که دلایلی برای آن ارائه کردند که در نهایت مورد قبول واقع نشد و رسیدگی بیشتر به زمان افتتاح روگذر که بیشتر در معرض افکار عمومی بود، موکول شد.

وی با بیان اینکه تراوش آب از جداره دیوار به دلیل عدم اجرای درناژ و بارباکان است، یادآور شد: عدم اجرای درناژ و بارباکان مشخصا باعث نازیبایی دیواره های جانبی می‌شود و به هیچ وجه مطلوب نیست.

عباسی تاکید کرد: تمام تونل‌های جاده‌های کشور، در معرض تراوش آب قرار دارند و در طول عمر خود تراوش خواهند داشت و موضوع شسته شدن خاک اطراف و … کاملا عامیانه و صحبت از ناپایداری و خطرآفرین بودن و … بسیار اغراق آمیز است.

عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان و معاون سابق عمرانی شهرداری زنجان اظهار کرد: شایسته‌تر است که اصحاب رسانه، پیش از درج مصاحبه‌های تخصصی، از دانش کافی مصاحبه شونده اطلاع حاصل نمایند.

 

 

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
رشد صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی در استان زنجان
خبر قبلی
رستوران گردان در منطقه گاوازنگ احداث می‌شود
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست