1. اجتماعی
  2. نباید با برخی سخنان و موضع گیری ها عامل تضعیف نظام شویم

کد خبر: 1303

نباید با برخی سخنان و موضع گیری ها عامل تضعیف نظام شویم

نباید با برخی سخنان و موضع گیری ها عامل تضعیف نظام شویم

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به عوامل قدرت نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در صدد تضعیف قدرت نظام جمهوری اسلامی است و در این شرایط نباید با برخی سخنان و موضع گیری های خود ولو با حسن نیت، عامل تضعیف نظام شویم.

به گزارش همدلی زنجان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در خطبه های نماز عید فطر با بیان اینکه عید سعید فطر، روز شوق بندگی است، افزود: امروز را خداوند وسیله اجتماع مسلمانان قرار داد تا در آن، حمد و شکر الهی را به خاطر توفیق روزه داری و بندگی به جا بیاورند.

وی ایمان و اعتقاد اسلامی، پیشرفت های علمی، قدرت دفاعی، توانمندی سیاسی، وحدت ملی و جمعیت جوان کشور از از عوامل قدرت نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار کرد: حرکت اخیر نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلانی در حمله موشکی به مواضع داعش، پیام خوبی برای اسرائیل و آمریکا و دنباله روهای آنها داشت چرا که به تعبیر رهبر معظم انقلاب دوران بزن در رو گذشته است.

حجت الاسلام خاتمی افزود: همچنین این حرکت پیامی هم برای مستضعفان جهان و کشورهای منطقه داشت که ایران قدرتمند است بنابراین لازم است دست به دست هم دهیم تا امنیت خودمان را خودمان تامین کنیم و نیاز به این نیست که آمریکا از آن سر دنیا بیاید و برای تامین امنیت در منطقه حضور داشته باشد.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من جز خط ولایت خط دیگری را نمی شناسم و در این مدت و نیز در همان ابتدا موضع فکری و سیاسی خودم را اعلام کردم و هر کس بگوید که فلانی خطش راست یا چپ است، اشتباه کرده است.

وی ادامه داد: در این مدت حضورم در استان رسانه ها نیز با من مدارا کردند ولی نمی دانم کدام رسانه مطلبی از جانب من در خصوص سند ۲۰۳۰ پخش کرده است در حالی که من در آن جلسه( شورای آموزش و پرورش استان) هیچ حرفی راجع به این سند نزدم.

حجت الاسلام خاتمی گفت: من مواضعم را پیرامون سند ۲۰۳۰ عین فرمایشات رهبری در تریبون نماز جمعه عرض کردم و در این خصوص نه نفیا و نه اثباتا اظهار نظری از جانب خودم نکردم.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
نمره حبیب ملائی‌یگانه، شهردار زنجان ۱۵ است
خبر قبلی
مشمولان سهام عدالت نگران نامعتبر شدن شبا نباشند
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست