نباید در اجرای پروژه سبزه میدان نگاه صِرفا اقتصادی داشت

نباید در اجرای پروژه سبزه میدان نگاه صِرفا اقتصادی داشت

احترام به بافت شهری و حرائم از شاخصه های طرح سبزه میدان است

 

 

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه نباید در اجرای پروژه سبزه میدان نگاه صِرفا اقتصادی داشت، اظهار کرد: یکی از شاخصه های طرح سبزه میدان زنجان، احترام به بافت شهری و حرائم بناهای تاریخی میراث فرهنگی در آن منطقه شهری است.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ جواد رحمتی در جلسه بررسی پروژه سبزه میدان شهر زنجان که به ریاست استاندار و با حضور معاون اقتصادی استانداری، رییس شورای شهر و شهردار زنجان برگزار شد، بر ضرورت پایبندی مجریان به مبانی اصلی طرح سبزه میدان زنجان تاکید کرد و گفت: در طراحی پروژه سبزه میدان زنجان، فضای پارکینگی مناسبی پیش بینی شده و تلاش شده از فضاهای موجود در منطقه به بهترین نحو استفاده شود.
در ادامه این جلسه، شهردار زنجان با اشاره به اینکه در راستای اجرای بهتر و سریع تر پروژه سبزه میدان، باید این طرح از حالت پیمانکاری به سرمایه گذاری تبدیل شود، اظهار کرد: با توجه به هزینه بالای مورد نیاز جهت تملک اراضی اطراف سبزه میدان، ضروری است این پروژه بصورت سرمایه گذاری و با ورود بخش خصوصی انجام شود.
مسیح اله معصومی همچنین پیشنهاد کرد: طرح سبزه میدان در قالب چند فاز و بصورت مرحله به مرحله اجرا شود و پس از تکمیل فاز اول که بدون نیاز به تملک اراضی قابل اجراست، می توان بقیه فازهای بدنه طرح را نیز اجرا نمود.
وی سرمایه گذار انتخاب شده برای پروژه سبزه میدان زنجان را یکی از قوی ترین سرمایه گذاران مطرح کشور معرفی کرد که چندین طرح را در جزیره کیش و استان های قم، تهران و البرز انجام داده و از کارنامه کاری قابل دفاعی برخوردار است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
اصلاح نظام اداری می‌تواند از طریق نظام آراستگی محقق شود
خبر قبلی
تصمیم قاطع مدیریت استان، اجرای پروژه سبزه میدان است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست