نتیجه‌گرایی، رویکرد محوری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه رویکرد سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در شرایط فعلی مبتنی بر نتیجه گرایی است، گفت: گروه های تخصصی سازمان با تعریف موضوعات مهم در بخش های مختلف با رویکرد نتیجه گرایی فعالیت خواهند کرد.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ یحیی نصیرا در نشست مشترک اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با اعضای شورای اسلامی شهر زنجان، با بیان اینکه برنامه های عملیاتی مهمی در هیئت مدیره فعلی برنامه ریزی کرده ایم، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهمی که آغاز شده الکترونیکی کردن نظارت مهندسان است.

وی با اشاره به اینکه هفت گروه تخصصی در سازمان فعالیت دارند، افزود: این گروه های تخصصی باروان مشورتی بسیار توانمندی برای مدیریت شهری هستند که می توان از توانایی تخصصی آن برای توسعه شهر بهره لازم را برد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان بر ضرورت تعامل و هم افزایی بین مدیریت شهری و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تاکید کرد و یادآور شد: باید زمینه های همکاری مورد نیاز برای افزایش تعامل و نزدیکی برای توسعه شهر زنجان تعریف و عملیاتی کرد.

وی بر ضرورت تعریف اهداف مشترک برای اقدامات مهم در شهر زنجان تاکید کرد و گفت: باید از نگاه جزیره ای و منفعلانه دوری کرد و با اقدامات مشترک نسبت به عملیاتی کردن ایده های مهم و متشرک اقدام شود.

نصیرا شورای اسلامی شهر زنجان در دوره فعلی را کارآمد و فعال توصیف کرد و افزود: تلاش های خوب و موثری از طرف شورا برای شهر زنجان صورت گرفته است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
شورای اسلامی شهر زنجان در دوره فعلی متخصص و با تجربه است
خبر قبلی
آغاز توزیع مرغ منجمد دولتی با نرخ مصوب در استان زنجان
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست