نخستین تاکسی موتوری کشور برای اولین بار در زنجان رونمایی می شود

رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این سازمان، گفت: نخستین تاکسی موتوری کشور برای اولین بار در زنجان رونمایی می شود.

به گزارش “همدلی‌زنجان”؛ سید اسماعیل موسوی در آئین رونمایی از اتوبوس ویژه معلولین، اتوبوس های نوسازی شده و همچنین اتوبوس ویژه گردشگری شهر زنجان، با بیان اینکه اقدامات زیادی با تلاش پرسنل این سازمان برای بازسازی و ارائه اتوبوس های ویژه صورت گرفته است، اظهار کرد: اقدامات جدید زیادی در این سازمان پیگیری و  منتج به نتیجه شده که شاهد رونمایی آن هستیم.

وی از راه انداری وانت بار اینترنتی و بی سیم برای اولین بار در زنجان خبر دادو افزود: این وانت بارها در آینده نزدیک در زنجان آغاز به کار خواهند کرد و خدمات این حوزه به مردم به صورت الکترونیک صورت می گیرد.

رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری زنجان از برنامه ریزی برای ایجاد هایپر مارکت در شهر زنجان گفت و تاکید کرد: با دو برند بزرگ برای ایجاد هایپر مارکت به توافق رسیدیم. ۷۵ میلیارد تومان برای راه اندازی این هایپر مارکت ها سرمایه گذاری می شود.

وی با بیان اینکه اتوبوس ویژه معلولین در خطوط مورد نیاز آغاز به کار خواهد کرد، یادآور شد: خطوطی که معلولین در آن تردد دارند توسط بهزیستی استعلام شده و این اتوبوس ویژه معلولین در این مسیر برای تمام معلولین شهر زنجان ارائه خدمات خواهد کرد.

موسوی نوسازی اتوبوس های صورت گرفته را یکی از اقدامات مهم برشمرد و گفت: خرید اتوبوس هزینه زیادی دارد، با یک برنامه ریزی مناسب نسبت به بازسازی اتوبوس های فعلی اقدام و کیفیت آن ها را ارتقاء دادیم.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش ۱۲ درصدی اعتبارات شهرستان نسبت به سال گذشته
خبر قبلی
فضای مجازی به زندگی واقعی خط می‌دهد
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست