نخستین جشنواره دوسالانه غزل “یادبود حسین منزوی” برگزار می‌شود

 

نخستین جشنواره دوسالانه غزل “یادبود حسین منزوی” برگزار می‌شود

 

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری نخستین جشنواره دوسالانه غزل “یادبود حسین منزوی”، با حضور شاعران هشت استان همجوار در زنجان خبر داد.

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ناصر مقدم در خصوص این استان‌ها گفت: شعرای استان‌های زنجان، قزوین، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان، اردبیل، همدان و کردستان می‌توانند در این دوسالانه شرکت کنند.

وی از انتشار فراخوان این جشنواره طی روزهای آینده خبر داد و افزود: این برنامه در دو بخش “کتاب شعر” غزل و “تک اثر” طراحی شده که موضوع اشعار آزاد بوده و برندگان هر بخش به صورت جداگانه انتخاب خواهند شد.

مقدم به تفکیک گروه‌های سنی در این دو بخش اشاره کرده و ادامه داد: گروه سنی زیر ٣٠ سال و گروه سنی بالای ٣٠ سال به صورت جداگانه داوری شده و به نفرات برتر، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برندگان بخش کتاب را ٣ نفر در هر گروه سنی اعلام کرده و تاکید داشت: به نفر اول این بخش لوح تقدیر و تندیس جشنواره به همراه ٢ میلیون تومان جایزه نقدی، نفر دوم لوح تقدیر و یک و نیم میلیون تومان جایزه نقدی و نفر سوم لوح تقدیر و یک میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می‌شود.

به گفته وی، در بخش تک اثر نیز ۵ نفر در هر گروه سنی انتخاب می‌شوند که جایزه نفر اول لوح تقدیر و تندیس جشنواره به همراه یک و نیم میلیون تومان جایزه نقدی بوده و به نفر دوم لوح تقدیر و یک میلیون و دویست هزار تومان جایزه نقدی، نفر سوم لوح تقدیر و یک میلیون تومان جایزه نقدی، نفر چهارم لوح تقدیر و ٧٠٠ هزار تومان جایزه نقدی و نفر پنجم نیز لوح تقدیر و ۵٠٠ هزار تومان جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

مقدم مهلت ارسال آثار را تا ١٠ دی‌ماه ٩۶ عنوان کرده و گفت: مراسم اختتامیه جشنواره دوسالانه غزل “یادبود حسین منزوی” در اردیبهشت‌ماه سال ٩٧ برگزار خواهد شد.

 

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
افزایش هزینه‌های صادرکنندگان زنجانی به ترکیه بررسی می‌شود
خبر قبلی
افزایش اختیارات استان‌ها در لایحه بودجه سال آتی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست