1. اخبار استان
  2. نخستین ناحیه صنعتی رمز‌ارز کشور در زنجان ایجاد می‌شود

کد خبر: 21114

نخستین ناحیه صنعتی رمز‌ارز کشور در زنجان ایجاد می‌شود

اولین شهرک (ناحیه صنعتی) استخراج رمزارز کشور توسط بخش خصوصی در نزدیکی سلطانیه زنجان افتتاح می‌شود. این خبر را افشین آشوری، رئیس هیئت شهرک تخصصی مایینیک کشور داده است.

به گزارش همدلی‌زنجان؛ این شهرک تخصصی-خصوصی ماینینگ کشور بدون وابستگی به شبکه برق و با هدف تولید تجهیزات ماینینگ و همچنین تولید رمز ارز احداث خواهد شد.

این شهرک در استان زنجان و در نزدیکی سلطانیه ایجاد خواهد شد. در این شهرک قرار است دستگاه‌های ماینینگ تولید شود و در کنار آن کار استخراج ارز‌های دیجیتال نیز انجام گیرد.

از لحاظ آب و هوایی این منطقه بسیار خنک است. یک نیروگاه برق خودتامین برای این شهرک به زودی افتتاح می‌گردد. فاز اول این شهرک ۱۷ هکتار است. این طرح حدودا برای ۱۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌کند. ۳ هزار نفر نیز اشتغال غیرمستقیم خواهد داشت.

مطابق گفته فشین آشوری، رئیس هیئت شهرک تخصصی مایینیک سرمایه گذاری این ناحیه صنعتی در حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به صورت ریالی و ۵۰ میلیون یورو به صورت ارزی خواهد بود.

در این شهرک بیش از ۲۰۰ واحد صنعتی مرتبط با صنعت استخراج رمزارز مشغول خواهند شد. انتظار می‌رود عملیات ساخت این شهرک در اردیبهشت ماه شروع شده و در ماه مرداد واحد‌های توضیح داده شده تحویل داده خواهند شد.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
آسیب دیدگی وزنه بردار زنجانی شدید نیست
خبر قبلی
نصب درز انبساط برای ایمنی بیشتر پل امام حسن مجتبی (ع) است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست