نرم افزار بانک اطلاعات بهزیستی برای شرکت‌های هواپیمایی رونمایی شد

نرم افزار بانک اطلاعات بهزیستی برای شرکت های هواپیمایی رونمایی شد

 

 

 

 

 

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه طبق یکی از برنامه ها و ضرورت های اساسی دولت مبنی برارائه خدمات الکترونیک و هوشمند سازی و توسعه خدمات ارائه شده به جامعه هدف درکوتاه ترین زمان و سهل ترین روش است گفت : دو برنامه خدمت رسانی الکترونیکی بهزیستی در بستر دولت همراه«USSD » و مجوز استفاده از بانک اطلاعات سازمان برای شرکتهای هواپیمایی رونمایی شد.

 

به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان ، محمد محمدی افزود : سامانه خدمت رسانی مددجویان در بستر دولت همراه برای دسترسی و به روز رسانی اطلاعات شخصی توسط مددجویان و آگاهی از خدمات ارائه شده برای آنان میسر گردیده است .
وی اظهار کرد: مزیت این طرح روش های دسترسی آسان به اطلاعات و خدمات مددجویی حتی از طریق گوشی های همراه غیر هوشمند، ایجاد زیر ساخت مناسب برای استقرار دولت همراه و هزینه پایین استفاده از خدمات است.
محمدی ادامه داد: سامانه استعلام مددجو(ussd) ارائه خدمات الکترونیکی به جامعه هدف بهزیستی است که مددجویان بهزیستی می توانند با شماره گیری#۱۲۳ *۴* و #۱۲۳ *۴۴* از وضعیت ارائه خدمات بهزیستی بهره مند شوند.
این مقام مسئول خدمات رسانی سریع و به هنگام ، عدم نیاز به مراجعه حضوری ، کاهش هزینه و زمان ، حذف بروکراسی اداری و دسترسی اطلاعات به روز از مزایای این برنامه است .
وی گفت : اطلاع از زمان و پیگیری پرداخت مستمری ، پیگیری وضعیت پرونده کمیسیون پزشکی ، اطلاع از کسورات مستمری ، دریافت اطلاعات آخرین کمک مالی موردی ، تغییر شماره حساب دریافت مستمری ، ثبت و تغییر کدپستی محل اقامت و ثبت درخواست نوبت کمیته توانبخشی بعنوان سامانه خدمت رسانی به مددجویان در بستر دولت همراه از دیگر مزایای این برنامه است.
گفتنی است: در حال حاضر ۲۴ هزار و ۳۸۱ نفر در سامانه خدمات الکترونیکی بهزیستی استان زنجان ثبت گردیده است که از این تعداد ۷ هزار و ۶۶ نفر مستمری بگیر و مابقی از سایر خدمات و امکانات بهره مند می گردند.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
۱۲ راه طبیعی برای بهبود سطح هورمون‌های بدن
خبر قبلی
تماس با شهروندان زنجانی با نام بیمه سلامت کلاهبرداری است
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست