1. اجتماعی
  2. نزدیک به ۳هزار ناشنوا تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

کد خبر: 2263

نزدیک به ۳هزار ناشنوا تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

نزدیک به ۳هزار ناشنوا تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

مدیر کل بهزیستی استان زنجان همزمان با هفته گرامیداشت ناشنوایان (۲ تا ۸ مهر ) در بازدید از محل جدید کانون ناشنوایان استان زنجان از ارائه خدمات به ۲ هزار و ۷۴۱ ناشنوای تحت پوشش بهزیستی خبر داد.
به گزارش همدلی‌زنجان به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان ، محمد محمدی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و ناشنوایان این کانون گفت : بهزیستی علاوه بر اعتبارات سالانه با واگذاری فعالیت ها و تکیه بر مشارکت های مردمی گام های موثری در زمینه ارائه خدمات به مددجویان برداشته است.
وی با اشاره به بهره مندی معلولین از خدمات جامعه بصورت برابر اظهار داشت : امکانات و فرصت های موجود در جامعه باید بصورت برابر در اختیار همه معلولین قرار گیرد و معلولین بعنوان شهروندان جامعه علاوه برتردد آسان در شهر باید از شرایط برابر با افراد سالم نیز برخوردار باشند.
وی ایجاد اشتغال و توانمند سازی معلولین را از اهداف عالی بهزیستی برشمرد و با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال خاطر نشان کرد: کارفرمایانی که از مددجویان و جامعه هدف بهزیستی جهت تکمیل کادر خود استفاده نمایند می توانند از ابزارهای تشویقی بهزیستی استفاده کنند.
محمدی از ارائه وام های کم بهره در صورت داشتن برنامه اشتغال زائی مددجویان خبر داد و گفت : ۱۵۰تا ۲۱۰ میلیون ریال به مددجویان جهت ایجاد اشتغال وام تعلق می گیرد.
وی پرداخت کمک های بلاعوض مالی و حق بیمه مددجویان را تا سقف ۵ سال از خدماتی معرفی نمود که به کارفرمایان تعلق می گیرد که از مددجویان بهزیستی جهت تکمیل چرخه اشتغال فعالیت خود استفاده کنند.
ارائه خدماتی چون کاشت حلزون ، پرداخت هزینه درمان ، پرداخت هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و اختصاص سمعک به مددجویان از جمله خدمات ارائه شده بهزیستی به ناشنوایان است.
گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
مدیریت شهری زنجان بدون گل زده در نیمه دوم ۹۶
خبر قبلی
یحیی رحمتی، مدیر برگزیده برتر ملی در بخش رویدادهای بین المللی گردشگری
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست