1. اخبار استان
  2. نزدیک ۴۰ درصد از جمعیت هدف استان زنجان واکسینه شدند

کد خبر: 22985

نزدیک ۴۰ درصد از جمعیت هدف استان زنجان واکسینه شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به میزان واکسیناسیون گروه های هدف در استان زنجان، گفت: نزدیک ۴۰ درصد از جمعیت هدف استان زنجان واکسینه شدند.

به گزارش همدلی زنجان؛ پرویز قزلباش در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه مراکز تجمیعی واکسیناسیون به تدریج افزایش یافته و متناسب با شرایط نیز افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: واکسیناسیون به صورت سیار هم در برخی مناطق انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته بیش از ۱۴ هزار دوز واکسن تزریق شده است، افزود:در مراکز واکسیناسیون با آرامش و با شرایط بسیار مناسب واکسیناسیون انجام میشود با همین شرایط و با امید افزایش ظرفیت تزریق به صورت روزانه و در اسرع وقت انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان یادآور شد: قطعاً واکسیناسیون زیر ۱۸ سال نداریم هنوز در کشور مجوزی برای تزریق واکسن زیر ۱۸ سال صادر نشده ولی در برنامه داریم برای مناطق صعب العبور و مناطق محروم واکسیناسیون با رنج سنی وسیعی انجام شود که به زودی اعلام خواهد شد.

وی افزود: واکسیناسیون دانش آموزان مشخص نیست در دنیا واکسن‌هایی تزریق می‌شوند ولی در ایران مسئله در حال بررسی است و اگر ابلاغ و اعلام شود واکسن تامین شود قطعاً واکسیناسیون انجام خواهد شد.

کمبود واکسن در استان نداریم

قزلباش با بیان اینکه در استان زنجان نزدیک به ۷۷ هزار دوز واکسن برکت دریافت شده و در مراکز واکسیناسیون توزیع شده و قسمت عمده آن تزریق شده است، تاکید کرد: تیم های اورژانس مستقر در تمام مراکز وجود دارد و امکانات لازم برای ارائه خدمت وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان یادآور شد: کمبود واکسن در استان نداریم ممکن است کسی اصرار داشته باشد واکسن خاصی تزریق کند که به طور موقت در شهرستان ها تمام شده باشد ولی انواع واکسن در تمام مراکز وجود دارد و تزریق می شود. واکسن آسترازنکا در استان برای دوز اول و دوم موجود است.

گزارش خطا / تخلف

نوع تخلف یا مشکل را مشخص کنید *
Select an option
توضیحات *
Fill out this field

تبلیغ در همدلی
خبر بعدی
استاندار استان زنجان باید فردی توانمند و با سابقه باشد / لیست ۱۳ نفره!
خبر قبلی
امکان سنجی ساخت میلیونی مسکن در دولت رئیسی
مطالب مرتبط

ـ دیدگاه های ارسال شده، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
ـ پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
ـ پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آخرین اخبار
پربحث ترین اخبار
یادداشت
فهرست